Kto szuka:
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Stanowisko:
Doradca ds. Serwisu i Usług
Numer referencyjny:
11/DSiU/AL/114
Lokalizacja:
Warszawa, Warszawa - Ursus
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Obsługę klientów w kasie, punkcie informacyjnym i punkcie reklamacyjnym sklepu;
- Realizację sprawnego przyjęcia reklamacji oraz spraw spornych;
- Realizację świadczenia usług dla klientów w sklepie (usługa montażu, monitoring usług we wszystkich działach);
- Udzielanie informacji klientom zgodnie ze standardami firmy;
- Reagowanie na zgłoszone problemy, sugestie i uwagi;
- Współpracę z innymi serwisami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu zapewnienia prawidłowej obsługi klienta.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Klient jest dla Ciebie na pierwszym miejscu;
- Lubisz pracę z ludźmi i jesteś osobą komunikatywną;
- Sprawnie obsługujesz komputer;
- Potrafisz pracować w dynamicznym środowisku;
- Mile widziane doświadczenie w punkcie reklamacyjnym.
Firma oferuje:
- Umowę o pracę;
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie o wysokiej kulturze zarządzania;
- Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów;
- Szkolenia i możliwość udział w projektach ogólnofirmowych;
- Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa;
- Benefity pozapłacowe: ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta Multisport, smartfon;
- Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »