eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyOlsztynDział technicznytechnik serwisu - obsługa techniczna obiektu

Znajdź oferty pracy

10 340 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

słowa kluczowe: technik serwisu - obsługa techniczna obiektu
branża: Dział techniczny
miasto: Olsztyn

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Technik Serwisu - Obsługa Techniczna Obiektu

    2025-10-16 RETS Sp. z o.o. Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Olsztyn
    oferta w kategorii: Dział techniczny

    Twój zakres obowiązków: Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (instalacje: elektryczne, wentylacyjne, klimatyzacyjne, sanitarne, chłodnicze, ciepłownicze, systemy ppoż., tele...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Praca - wiadomości i porady

Luka płacowa w Polsce pozostaje istotnym problemem, mimo rosnącej świadomości i działań na rzecz równości. Na podstawie danych z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń 2024 okazuje się, że kobiety zarabiają średnio o 13% mniej niż ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w kwietniu 2025 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,3% wyższe r/r i wyniosło 9045,11 zł brutto.

Opracowany przez CBRE "Global Tech Talent GuideBook 2025". wskazuje, że specjaliści IT w Polsce mogą liczyć na naprawdę atrakcyjne, iście europejskie warunki zatrudnienia. Sytuacja na rynku nie jest jednolita, ale są miasta, które wyraźnie ...

W 2025 roku Święto Narodowe Trzeciego Maja przypada w sobotę. Zgodnie z Kodeksem pracy każde święto występujące w dniu innym niż niedziela obniża wymiar czasu pracy o 8 godzin. W konsekwencji pracodawcy zobowiązani są odpowiednio ...

No Fluff Jobs przedstawia podsumowanie 1. kwartału 2025 r. na rynku pracy. Najnowsze doniesienia rzucają światło na wynagrodzenia oferowane m.in. w finansach i księgowości, branży IT, marketingu, sprzedaży oraz obsłudze klienta. Autorzy ...