eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

10 477 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

pracodawca: PPU „CZA-TA” NICIAK sp.j.
branża: Sprzedaż
miasto: Nowy Dwór Mazowiecki

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Młodszy Agent Obsługi Pasażerskiej

    2025-11-08 PPU „CZA-TA” NICIAK sp.j. Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Nowy Dwór Mazowiecki , Port Lotniczy Warszawa Modlin
    oferta w kategorii: Sprzedaż

    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa pasażera w terminalu lotniska. Przeprowadzanie odprawy biletowo-bagażowej (check-in). Sprawdzanie dokumentacji podróżującego. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi WELCOME.


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Praca - wiadomości i porady

Doświadczeni specjaliści z branży IT, kierownicy z Dolnego Śląska i dyrektorzy zatrudnieni w firmach z kapitałem zagranicznym należą do najlepiej wynagradzanych grup na polskim rynku pracy - wynika z najnowszego raportu płacowego Sedlak & ...

O dysproporcji pomiędzy wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn mówi się od lat i niestety okazuje się, że temat ten nie traci na aktualności. Z najnowszych doniesień wynika, że nieskorygowana luka płacowa w naszym kraju sięga 7,8%, a ta ...

Pierwsze półrocze 2025 roku przyniosło wyraźne zmiany na polskim rynku pracy, zwłaszcza w zakresie wynagrodzeń oferowanych w różnych formach zatrudnienia. Najnowsze dane z portalu No Fluff Jobs pokazują, że firmy coraz chętniej sięgają ...

Przed nami kolejna porcja informacji o zarobkach, które źródłem jest opracowany przez Grafton Recruitment „Raport wynagrodzeń i trendów w przedsiębiorstwach”. Tym razem dowiadujemy się na jakie wynagrodzenia mogą liczyć specjaliści w ...

Czy generowanie ofert pracy lub analiza CV mogą narazić firmę na poważne konsekwencje? Odpowiedź na tak postawione pytanie to: "tak". Nowe przepisy AI Act pokazują, że nie każdy sposób wykorzystania sztucznej inteligencji w HR jest ...