eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyLeskospecjalista ds. obsługi klientaObsługa klienta / Call center

Znajdź oferty pracy

10 611 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: specjalista ds. obsługi klienta
branża: Obsługa klienta / Call center
miasto: Lesko

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Specjalista ds. obsługi klienta

    2025-11-07 ipracujzdalnie.pl Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Lesko
    oferta w kategorii: Obsługa klienta / Call center

    Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Twoje zadania: Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedyk...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Czy wielozadaniowość naprawdę zwiększa efektywność? Badania pokazują, że wręcz przeciwnie - skacząc między zadaniami, tracimy koncentrację i cenny czas. Poznaj pięć powszechnych błędów w zarządzaniu czasem oraz sprawdzone sposoby ...

Rok 2025 jest przełomowym w kwestii rozwoju branży odnawialnych źródeł energii w Polsce. W lutym ruszyła budowa 78 monopali na Morzu Bałtyckim. Orlen przewiduje, że od 2026 rozpocznie produkcję energii o łącznej mocy 1,2 GW. Budowa ...

Młodzi Polacy coraz wyraźniej nie są zainteresowani podejmowaniem pracy za najniższą krajową, widząc rozbieżność między ustawowym minimum a rynkową medianą wynagrodzeń. Według danych GUS oraz analizy Grupy Progres, sytuacja ta jest ...

Raport płacowy Sedlak & Sedlak dla firm handlowych wiosna/lato 2025 przedstawia szczegółowe dane na temat wynagrodzeń ponad 30 000 pracowników w 197 firmach handlowych, działających głównie w branżach FMCG, spożywczej i modowej. Analiza ...

25 marca br. upłynęło 6 miesięcy obowiązywania ustawy o ochronie sygnalistów. Jak można się było spodziewać, nowe przepisy wzbudzały wiele wątpliwości i to zarówno wśród pracowników, jak i ich pracodawców. Praktyka pokazuje że do ...