eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy KrakówKonsultant/ka ds. obsługi klienta z j. angielskim

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Konsultant/ka ds. obsługi klienta z j. angielskim

Lokalizacja:

Kraków

małopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Miejsce pracy: Kraków

Twoje zadania: 

  • Zapewnienie obsługi klienta anglojęzycznego w zakresie pierwszej linii wsparcia IT 
  • Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów międzynarodowych, drogą telefoniczną, mailową i / lub systemową, w zależności od projektu 
  • Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów technicznych 
  • Utrzymanie proaktywnej komunikacji z klientem anglojęzycznym
  • Dokumentowanie i raportowanie wykonanych prac 
  • Utrzymywanie i podnoszenie poziomu jakości obsługi klienta 

Nasze wymagania:  
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego 
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta bądź wsparcia IT mile widziane (np. Service Desk, IT Support, Helpdesk)
  • Analityczne podejście do rozwiązywanych problemów 
  • Dobra umiejętność komunikacji i pracy w zespole 
  • Zainteresowanie pracą w branży IT 

Oferujemy: 
  • Pracę hybrydową w biurze w Krakowie (po pierwszych 3 miesiącach przepracowanych stacjonarnie)
  • Korzystne warunki zatrudnienia wzbogacone o bonus roczny (zależny od wyników) i dodatki 
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, podpisaną bezpośrednio z pracodawcą
  • Możliwość rozpoczęcia pracy od lutego
  • Kompleksowe wdrożenie pod okiem trenera i doświadczonych kolegów
  • Szansę na wykorzystywanie języka angielskiego dzięki codziennej pracy przy obsłudze klientów
  • Globalne i lokalne programy, konkursy uznaniowe 
  • Benefity: Prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny, kursy językowe, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, paczka powitalna, bonus za polecenie pracownika, bonus roczny (zależny od wyników), dostęp do Employee Assistance Programme, dostęp do platformy e-learningowej Udemy

Oferta dotyczy pracy stałej. 

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-12-11

do końca oferty: 58 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Nietrzeźwy pracownik to nie tylko problem kadrowy, lecz poważne ryzyko prawne i finansowe dla firmy. W razie wypadku w miejscu pracy, nawet jeśli winę ponosi zatrudniony, to pracodawca może odpowiadać za brak odpowiednich procedur i naruszenia ...

Rynek pracy wyhamował – zniknęły szybkie rekrutacje i dwucyfrowe podwyżki, a ich miejsce zajęła „taktyczna cierpliwość”. Firmy ostrożnie zatrudniają, kandydaci rzadziej zmieniają pracodawcę, a procesy rekrutacyjne trwają nawet 100 ...

Raport płacowy Sedlak & Sedlak dla firm handlowych wiosna/lato 2025 przedstawia szczegółowe dane na temat wynagrodzeń ponad 30 000 pracowników w 197 firmach handlowych, działających głównie w branżach FMCG, spożywczej i modowej. Analiza ...

"Atrakcyjne wynagrodzenie" - fraza już wkrótce zniknie z ogłoszeń o pracę, a to za sprawą konieczności wdrożenia unijnych przepisów o jawności wynagrodzeń. Zobowiąże ona firmy do podawania konkretnych wartości pensji, nie tylko na ...

W 2025 roku średnia emerytura brutto w Polsce wynosi 4045,20 zł, a minimalne świadczenia zaczynają się od 1878,91 zł. Decyzja o odroczeniu przejścia na emeryturę może oznaczać nawet setki złotych dodatkowego miesięcznego dochodu ...