Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Jasło
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Stała, aktywna współpraca z klientami oraz zagranicznymi departamentami firmy.
- Przygotowywanie kompleksowych i atrakcyjnych ofert sprzedażowych na produkty i usługi firmy.
- Rejestrowanie i obsługa zamówień w systemie informatycznym.
- Monitorowanie i kontrola przebiegu realizacji przyjętych zamówień, dbając o terminowość dostaw.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z biznesem, handlem lub administracją).
- Biegła, swobodna komunikacja w języku angielskim (warunek konieczny do współpracy międzynarodowej).
- Dodatkowy atut: Znajomość drugiego języka obcego.
- Bardzo dobra obsługa programów pakietu MS Office.
- Wysokie umiejętności interpersonalne (otwartość, komunikatywność, proaktywność).
- Posiadanie prawa jazdy kat. B.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Profesjonalny i kompleksowy proces onboardingu, ułatwiający poznanie produktów, kultury i organizacji firmy.
- Pracę w nowoczesnym biurze, zaprojektowanym z myślą o komforcie i wyposażonym w wysokiej jakości produkty.
- Możliwość ciągłego rozwoju kompetencji zawodowych poprzez szkolenia i udział w kluczowych projektach.
- Atrakcyjny pakiet benefitów: Dofinansowanie do karty sportowej oraz kursów językowych.
- Świadczenia socjalne (w tym dofinansowanie kolonii i prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników).
- Preferencyjne warunki dostępu do ubezpieczeń grupowych oraz prywatnej opieki medycznej.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




