PracaOferty pracy JasłoSpecjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta

Lokalizacja:

Jasło

podkarpackie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Stała, aktywna współpraca z klientami oraz zagranicznymi departamentami firmy.
  • Przygotowywanie kompleksowych i atrakcyjnych ofert sprzedażowych na produkty i usługi firmy.
  • Rejestrowanie i obsługa zamówień w systemie informatycznym.
  • Monitorowanie i kontrola przebiegu realizacji przyjętych zamówień, dbając o terminowość dostaw.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z biznesem, handlem lub administracją).
  • Biegła, swobodna komunikacja w języku angielskim (warunek konieczny do współpracy międzynarodowej).
  • Dodatkowy atut: Znajomość drugiego języka obcego.
  • Bardzo dobra obsługa programów pakietu MS Office.
  • Wysokie umiejętności interpersonalne (otwartość, komunikatywność, proaktywność).
  • Posiadanie prawa jazdy kat. B.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Profesjonalny i kompleksowy proces onboardingu, ułatwiający poznanie produktów, kultury i organizacji firmy.
  • Pracę w nowoczesnym biurze, zaprojektowanym z myślą o komforcie i wyposażonym w wysokiej jakości produkty.
  • Możliwość ciągłego rozwoju kompetencji zawodowych poprzez szkolenia i udział w kluczowych projektach.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów: Dofinansowanie do karty sportowej oraz kursów językowych.
  • Świadczenia socjalne (w tym dofinansowanie kolonii i prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników).
  • Preferencyjne warunki dostępu do ubezpieczeń grupowych oraz prywatnej opieki medycznej.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.