Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Lokalizacja:
Głowno
łódzkie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/0911
Obowiązki:
1) Prowadzenie rejestru umów zleceń, o dzieło i pozostałych umów zawieranych przez Gminę Głowno.
2) Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych od w/w umów i terminowe przekazywanie danych do sporządzania przelewów do urzędu skarbowego podatku dochodowego od umów zlecenia i umów o dzieło.
3) Prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych i podmiotów nietrwałych.
4) Rozliczanie diet radnych, diet sołtysów, inkasa należności oraz diet Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
5) Rozliczanie i odprowadzanie podatku VAT
6) Sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT - 7 oraz pliku JPK-VAT.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
Miejsce pracy: Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




