PracaGrupypl.praca.dyskusje › znow czasy 5zl/godz

  • 271. Data: 2009-04-21 07:25:12
    Temat: Re: znow czasy 5zl/godz
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    Użytkownik <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:4c0f.00000057.49ed5e3d@newsgate.onet.pl...
    > Idz na Wiejską i powieś tych wszystkich złodziei.

    Złodziei się nie wiesza, ale obcina im dlonie. Np. w Iranie.

  • 272. Data: 2009-04-21 07:26:07
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    Użytkownik "Noe Bat" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik <s...@v...pl>
    > Ale co ? Przez ten rok wypracował sobie takie oszczędności, że przez
    > pół
    > roku może się za nie utrzymać ?

    A ty jak zwykle 'glową o parapet' :)))

  • 273. Data: 2009-04-21 07:28:29
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    > Najpierw trzeba dostać taką satysfakcjonującą umowę. Pytanie skąd, jak
    > pracodawca miałby płacić więcej prawnikowi niż jego praca jest warta
    > na
    > rynku.

    Co to znaczy 'dostać satysfakcjonującą umowę'?

    Kto miałby ją łaskawie ją dać?

    Bez sensu.

  • 274. Data: 2009-04-21 07:29:49
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jurek M" <m...@1...pl> napisał w wiadomości
    > To też Twój problem, bo jeśli ten pracodawca jest piekarzem, to chleb,
    > który dotąd był po 2 zł, teraz będzie po 4 zł.

    Nie mój problem jako pracownika, bo nie mam na to wpływu.

    Mój problem jako konsumenta.

    Problem piekarza, jeśli inni nie podniosą ceny pieczywa. Bo nie sprzeda.

  • 275. Data: 2009-04-21 07:31:59
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    Użytkownik "Schogun531" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jestem za! I za każdy przepracowany rok zwiększenie pensji o minimum
    > 10% :)

    Wyobraź sobie, że miałem kiedyś takiego pracodawcę, który zapowiedział,
    że każdego miesiąca płaca będzie wzrastać o ileś tam zł. I tego się
    trzymał. Aż do określonego pułapu... ;)

  • 276. Data: 2009-04-21 07:32:56
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    > Użytkownik "Robert " <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Taaaaa i niech jeszcze darmową kawę rozdają, telewizory plazmowe i
    > wczasy na Malediwach.
    > No bo co kurde balans!

    Jak szaleć to szaleć! :)

  • 277. Data: 2009-04-21 07:34:00
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    Użytkownik "Scowron" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Załóż facet firme i nie pie..l głupot. Czeka Cię życie jak w raju, wg
    > tego co piszesz.

    Każdy kij ma dwa końce.

  • 278. Data: 2009-04-21 07:46:23
    Od: r...@w...pl

    > Użytkownik <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Powiedziałbym raczej, że na skromne życie, ale zawsze.
    > Pod warunkiem, że na utrzymaniu masz siebie tylko.
    >
    > Utrzymanie używanego psującego się auta często droższe jest niż nowego,
    > z salonu. :)

    Jeśli jest powiązane z zakupem, to jednak tańsze.

  • 279. Data: 2009-04-21 08:01:33
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-21, Noe Bat <n...@o...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    cze,haslo.html
    > Co tam ?

    Nic. Nudzi Ci się. A co ma być?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 280. Data: 2009-04-21 08:55:26
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości

    > pracownika nie obchodzi jak pracodawca zrobi żeby mu się opłacało

    Skoro TO go nie obchodzi, to niech go również nie obchodzi, że pracodawca
    zarabia o tyle więcej, że stać go na nowy samochód dla syna.

    > I co zrobić?
    > Nie mam pojęcia.

    No właśnie. Tak samo jak nie masz pojęcia, jak sprawić, by wszyscy byli
    młodzi, zdrowi i szczęśliwi.

    Emka