PracaGrupypl.praca.dyskusje › znow czasy 5zl/godz

  • 391. Data: 2009-04-22 13:53:58
    Temat: Re: znow czasy 5zl/godz
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    Użytkownik "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> napisał w wiadomości
    news:gsn768$9m6$1@inews.gazeta.pl...

    > ty to lubisz świstaka (tak, tego co zawija w sreberka).
    > spróbuj popracować jako nauczyciel przez miesiąc albo dwa. i pewnie dalej
    > będziesz gadac o ilości czasu wolnego...

    Skup się jednak na tym, co napisałam.
    Jaka inna grupa zawodowa ma prawo do niemal 3 miesięcy urlopu (w sumie)?
    Nie mówię o czasie pracy na co dzień, bo masa ludzi również nie pracuje
    tylko 40 godzin w tygodniu, lecz zasuwa w nadgodzinach albo kończy pracę w
    domu. Nauczyciele naprawdę nie są wyjątkami.
    No chyba, że chcesz przebijać i postawisz tezę, że nauczyciel pracuje 24h na
    dobę i 7 dni w tygodniu.

    Pozdrawiam
    Emka

  • 392. Data: 2009-04-22 14:02:24
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "gargomel" <s...@d...la.la> napisał w wiadomości

    > aleś palnoł jak łysy grzyfką o kant kuli:O)
    >
    > klient jest ten sam, i nie on decyduje ile kosztują polskie i europejskie
    > pomidory,

    Jak ci się uda kiedyś pomyśleć to wróć i dokończymy dyskusję.

    --
    andreas

  • 393. Data: 2009-04-22 14:21:49
    Od: s...@m...com

    można żyć za 1000zł. To można se darować i na wieś gdzieś jechać albo nie wiem
    gdzie tam życie jest znacząco tańsze.

    > ależ MOŻNA żyć za 1000 ale nikomu sie nie chce.
    > zresztą za darmo też można, gadałem ostatnio z bezdomnym na dworcu,
    > wyglądał na już przystosowanego i chyba będzie się doskonalił w tym
    > zawodzie.
    > ale wracając do ludzi którzy traktują swoje życie poważniej: co na
    > przykład robią imigranci, którym nie przysługują darmowe prezenty?
    > mieszkają i śpią po kilka osób w nędznych pokoikach, gotują sobie
    > najtańsze potrawy najtańszym sposobem, więc MOŻNA

    Owszem, to o czym piszesz to i bez pracy można.

    Nie będę pracował na nowego quada dla szefa synka.

    http://tinyurl.com/nierobie

  • 394. Data: 2009-04-22 14:42:02
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > Ale nie każdy złodziej to pijak;)

    a to ostatnie to cytat z czego?

  • 395. Data: 2009-04-22 14:45:17
    Od: s...@m...com

    > a to ostatnie to cytat z czego?

    Z życia.

  • 396. Data: 2009-04-22 15:18:49
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    powtórzę więc co napisałem - popracuj jako nauczyciel przez miesiac czy
    dwa. Nie mówię o całym roku (żeby mieć te twoje 3 mesiące urlopu), bo
    jestem pewien że nie dasz rady. za dużo roszczeń w tym co piszesz żeby
    byc nauczycielem.
    i dodam - wszystko na tym <p..nym> świecie ma swoje plusy i minusy. Że
    akurat zazdrościsz czasu wolnego tej grupie zawodowej? to weź też pod
    uwagę kilka negatywnych elementów, na przykład w nauki do 18 roku zycia
    musisz uczyć głabów którzy maja w nosie wiedzę i duzo bardziej sie licza
    dla nich pieniądze (na przykład ukradzione czy "zrobione na lewo"). Ty
    myslisz jak zachęcić do przeczytania jakiejś 10-stronicowej nowelki. W
    20-osobowej klasie jest kilka osób które zjadały tego typu literaturę
    juz w wieku 5 lat, ale są tez tacy którzy do tych, załózmy, 13 lat
    przeczytały łącznie może z 200 stron (oczywiscie oprócz bravo czy innego
    periodyku). Chcesz rozmawiac o jakis wartosciach i masz co najmniej 20
    róznych postaw. do przekazania danego zagadnienia masz maks 45 minut, bo
    następne 45 to następna grupa - no tak, bedzie łatwiej, bo w niej nie ma
    osób oczytanych i mozna im wmówić wszystko....

    ergo - zawsze można widzieć tylko przywileje. Bo 13 czy 14 pensja, bo
    odprawa, bo różnego rodzaju deputaty. Nie musze stawiac tezy o pracy
    nauczyciela 24/7/365. Czas akurat jest przywilejem, ale jest wiele
    innych elementów które juz tak słodkie nie są

  • 397. Data: 2009-04-22 15:34:02
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Emka" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Natomiast Ty wybierasz darcie ryja i wiece związkowe. Problem w
    > tym, że na chleb w ten sposób nie zarobisz

    nie jest powiedziane :)
    w kraju, gdzie obowiązuje darwinizm społeczny, "darcie ryja na wiecach
    związkowych" jest tak samo dobrą strategią przeżycia jak każda inna :)

    e.

  • 398. Data: 2009-04-22 15:48:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    smutny pisze:

    > Bilet za 2,10 euro pozwala jeździć przez 2 godziny

    Ale to jest bilet jednorazowy. Jak się przesiądziesz, to nie działa.
    Podobnie w Warszawie - bilety "jednorazowe" też są ważne - od pewnego
    czasu - przez 2 godziny. W tym samym środku lokomocji.

    > Stolica województwa wielkopolskiego:
    > http://www.mpk.poznan.pl/bilety.html
    > Podstawowy bilet faktycznie 2 złote, ale za tyle to prawie nigdzie nie
    > dojedziesz, a porównywalny kosztowałby pewnie po przeliczeniu też na 2

    Porównuj porównywalne. W Warszawie za 2,80zł możesz jeździć przez 40
    minut z dowolnymi przesiadkami.

    > euro. Ale patrząc na 2 i 2, to ten nieszczęśnik z 1000złotową pensja
    > pracuje prawie pół godziny by sobie kupić ten bilet

    Z pewnością kasjerka z Niemiec więcej sobie kupi za pensję niż kasjerka
    z Polski, ale dyskusja zaczęła się od tego, że tam jest taniej w
    wartościach bezwzględnych.

    --
    Liwiusz

  • 399. Data: 2009-04-22 15:58:22
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    > "smutny" <s...@s...com> napisał w wiadomości
    > A ja bym chciała być zawsze zdrowa. To są fanaberie?

    To dbaj o siebie.
    I nie pal tyle. :)

  • 400. Data: 2009-04-22 16:09:20
    Od: "smutny" <s...@s...com>

    Użytkownik "Wiesław Bicz" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > mam wrażenie, że takie potrzeby można zaspokoić, mając dość przeciętne
    > dochody, o które na ogół nie jest trudno, szczególnie w zjednoczonej
    > Europie. Nie wykluczam jednak, że trzeba się przy tym trochę wysilić.

    Za ten 1000?? Bo 1000zł u nas to jednak co innego niż 1000 euro na
    zachodzie.