PracaGrupypl.praca.dyskusje › zatrudnienie a ciaza

  • 1. Data: 2006-05-23 19:39:29
    Temat: zatrudnienie a ciaza
    Od: "ika" <ikaf @onet.pl>

    witam,
    jakie prawa przysluguja kobiecie, ktora bedac zatrudniona na okres warunkowy
    (3 miesiace) zajdzie w ciaze? czy pracodawca moze ja zwolnic? czy ZUS
    wyplaca jakis ekwiwalent pensji do momentu porodu? jak to zwykle wyglada?

  • 2. Data: 2006-05-23 20:42:53
    Temat: Re: zatrudnienie a ciaza
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    http://www.msp.money.pl/akty_prawne/kodeks_pracy/?se
    c=08

  • 3. Data: 2006-05-24 18:47:56
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ika" <ikaf @onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (3 miesiace) zajdzie w ciaze? czy pracodawca moze ja zwolnic? czy ZUS
    > wyplaca jakis ekwiwalent pensji do momentu porodu? jak to zwykle wyglada?

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-05-24 19:52:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e529o4$kkv$1@news.onet.pl Jerzy Borowski
    <j...@p...onet.pl> pisze:

    > warunkowy

    Być może chodzi o okres próbny, ale żeby aż taki analfabetyzm, to trudne do
    uwierzenia...

    Jotte