PracaGrupypl.praca.dyskusjezamknięcie działalności z końcem lutego › zamknięcie działalności z końcem lutego
  • Data: 2003-02-17 09:22:38
    Temat: zamknięcie działalności z końcem lutego
    Od: <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kochani,

    Zamierzam z końcem lutego zamknąć działalność gospodarczą (jednoosobowa).

    Chciałam prosić o podpowiedzenie w jakiej kolejności udać się do urzędów (a
    wiem że czeka mnie wizyta w Urzędzie Gminy, ZUSie, Urzędzie Skarbowym i
    Urzędzie Statystycznym).
    Chciałabym zaoszczędzić czas i ewentualne powtórne wizyty, dlatego proszę o
    pomoc.

    I jeszcze jedno pytanie &#8211; jeśli zamknę działalność z dniem 28 lutego jak
    rozliczać ZUS i podatek za miesiąc luty &#8211; czy bez względu na to że
    działalność jest zamknięta, normalnie robię wpłatę ZUSu 10 marca, podatek &#8211;
    20.03 i VAT 25.03 ?

    Pozdrawiam.