PracaGrupypl.praca.dyskusje › zaległy urlop - pilne.

  • 1. Data: 2004-02-10 08:05:03
    Temat: zaległy urlop - pilne.
    Od: "marek_ems" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam "zagwostkę" urlopową. Pracuję w hotelu na stanowisku recepcjonisty od lipca
    2003r w systemie 12 godz. pracy 24 godz. wolnego i tak non stop. Mam ponad 10
    letni staż pracy i za ubiegły rok przysługuje mi zaległy urlop jak rozumię w
    wymiarze 13 dni. Złożyłem wniosek urlopowy do przełożonego, ale ten nie chce mi
    go udzielić - tłumacząc to zbyt małą ilościa osób pracujących w
    recepcji!!.
    Zależy mi na tym urlopie, co mogę jeszcze zrobić aby go otrzymać?
    Czy pracując w takim systemie nie należy mi się więcej urlopu?
    Pozdrawiam Marek

  • 2. Data: 2004-02-10 19:16:26
    Temat: Re: zaległy urlop - pilne.
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > Zależy mi na tym urlopie, co mogę jeszcze zrobić aby go otrzymać?
    > Czy pracując w takim systemie nie należy mi się więcej urlopu?

    Witam
    Zgodnie z kp urlop za ub.r.masz obowiązek wykorzystać do końca I kwartału
    br.Roszczenie urlopowe ulega przedawnieniu po 3 latach. Pozdrawiam.