PracaGrupypl.praca.dyskusje › Glupie pytanie IT

  • 1. Data: 2004-02-09 23:00:15
    Temat: Glupie pytanie IT
    Od: "Paweł Tabaczyński" <t...@s...com.pl>

    czym sie zajmuje IT ?? wiem ze chodzi o dziedzine informatyki ale co dalej
    .. to nie mam pojecia moze ktos byl by tak dobry i mi napisal o tym troszke
    ?:)

  • 2. Data: 2004-02-09 23:07:57
    Temat: Re: Glupie pytanie IT
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Paweł Tabaczyński" <t...@s...com.pl> wrote in message

    > czym sie zajmuje IT ?? wiem ze chodzi o dziedzine informatyki ale
    > co dalej

    Dawniej mówiło się "branża komputerowa", teraz "IT". Termin jest pojemny i
    silnie zależny od kontekstu.

    Tomek Z.

  • 3. Data: 2004-02-10 01:07:43
    Od: "Paweł Tabaczyński" <t...@s...com.pl>

    nie chodzi tu przypadkiem tylko o help desk ?:) nie wiem zawsze myslalem
    ze chodzi o jakies helpdeski pewnego typu albo rozmowy z klijentami a tu
    pupa :)

  • 4. Data: 2004-02-10 06:09:15
    Od: "MichalT_ACN" <m...@a...net>

    > nie chodzi tu przypadkiem tylko o help desk ?:) nie wiem zawsze myslalem
    > ze chodzi o jakies helpdeski pewnego typu albo rozmowy z klijentami a tu
> [...]
    Temat który stał się bardzo rozbudowany w swoim czasie:
    IT - Internet Technology - technologia internetowa
    IT -Information Technology - technologia informacyjna

    Krótko mówiąc określenie jest bardzo płynne jednak zawsze związane z
    informacją i komputerem .A że w dzisiejszych czasach większość informacji
    związana jest z komputerem to praktycznie termin IT określa dział obsługi
    informatycznej firmy czyli programistów, help-desk,techników zajmujących się
    sprzętem komputerowym.
    Tak sobie myślę hehehe.

  • 5. Data: 2004-02-10 08:27:45
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

    > czym sie zajmuje IT ?? wiem ze chodzi o dziedzine informatyki ale co dalej

    IT - Information Technology, czyli technologie informacyjne
    Tym pojęciem określa się wszelkie zastosowania informatyki
    w biznesie. Tak naprawdę, każdy człowiek zajmujący się
    informatyką nienaukowo, może o sobie powiedzieć,
    że pracuje w IT.

    T.