PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie a groźby szefa › wypowiedzenie a groźby szefa
  • Data: 2003-07-31 13:42:27
    Temat: wypowiedzenie a groźby szefa
    Od: "TD" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam pytanie - złożyłem wypowiedzenie w firmie w której obecnie pracuję i mam
    okres wypowiedzenia do końca sierpnia.
    Szef dzisiaj się zorientował, że wpłacił mi na konto premię i teraz zmusza
    mnie do podpisania papierka, że premia został zaksięgowana omyłkowo, lub w
    przeciwnym wypadku będę mu musiał zwrócić koszty szkolenia (parę miesięcy
    temu byłem na szkoleniu z oracl'a, ale nie podpisywałem żadnej lojalki!).
    Czy w takiej sytuacji, jeżeli odmówię podpisania dokumentu dotyczącego
    pomyłkowej premii (w końcu premia jest za okres przeszły, który
    przepracowałem), będzie mógł rzeczywiście ściągnąć ze mnie koszt szkolenia
    ?
    Dodatkowo nie chce mi udzielić urlopu - czy jeżeli już podpisał kartę
    urlopową to musi mi zwrócić koszt wczasów (wczasy zorganizowane zostały
    przezemnie wykupione po podpisaniu urlopu).

    dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam,
    midtom