PracaGrupypl.praca.dyskusje › wcześniejsza emerytura

  • 1. Data: 2004-12-19 11:55:16
    Temat: wcześniejsza emerytura
    Od: marcinn <m...@o...pl>

    Znajoma ma 52 lata, prowadzi działalnośc gospodarczą. Przepracowała 32
    lata w tym 27 lat składkowych, 5 lat urlopu wychowawczego na dzieci. Czy
    istnieje możliwość uzyskania wcześniejszej emerytury tzw. pomostowej
    jeżeli tę działalność przepiszę na męża, a ja pójdę na bezrobocie.

  • 2. Data: 2004-12-20 07:53:15
    Temat: Re: wcześniejsza emerytura
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <cq3q5p$ipo$1@news.onet.pl>, marcinn wrote:
    > Znajoma ma 52 lata, prowadzi działalnośc gospodarczą.
    (..)
    > jeżeli tę działalność przepiszę na męża, a ja pójdę na bezrobocie.

    Znajoma przepiszę i pójdę? :-)
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH

  • 3. Data: 2004-12-20 09:06:10
    Od: "bukers" <w...@p...wsiz.rzeszow.pl>

    hehe ;]