PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o dzielo a wiek

  • 1. Data: 2003-06-03 14:49:53
    Temat: umowa o dzielo a wiek
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy jest jakis wiek, do ktorego mozna pracowac tylko na um. o dzielo -
    chodzi mi o ZUS, wiadomo, ze przy takim rodzaju umowy nie placi sie
    ZUSu (zleceniodawca nie placi), czy jest np mozliwosc by pracowac przez
    20-30 lat na um. o dzielo i nie placic ZUSu? A np. samemu zadbac o
    emeryture ;).

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

  • 2. Data: 2003-06-03 14:58:04
    Temat: Re: umowa o dzielo a wiek
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > czy jest np mozliwosc by pracowac przez 20-30 lat na
    > um. o dzielo i nie placic ZUSu? A np. samemu zadbac o
    > emeryture ;).

    Dokładnie tak, jak prawisz :)

    Maciek
    --
    http://www.infobroker.prv.pl/ - Ty lub Twoja firma potrzebujecie
    informacji? Chcesz wyszukać i zestawić dane efektywnie? Skorzystaj

  • 3. Data: 2003-06-03 17:20:12
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to Tue, 03 Jun 2003 16:49:53 +0200, gdy ErkA
    <U...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    >ZUSu (zleceniodawca nie placi), czy jest np mozliwosc by pracowac przez
    >20-30 lat na um. o dzielo i nie placic ZUSu? A np. samemu zadbac o

    Pamiętaj też o ubezpieczeniu zdrowotnym, i jakimiś zabezpeiczeniu na
    wypadek utraty zdolnosci do pracy...

    pzdr
    Robert