PracaGrupypl.praca.dyskusje › tresc wypowiedzenia?

  • 1. Data: 2003-07-28 13:02:15
    Temat: tresc wypowiedzenia?
    Od: "--->exit <---" <j...@w...pl>

    witam,
    jaka powinna być tresc wypowiedzenia ktore zamierzam zlozyc za porozumieniem
    stron?

    czy tresc: zwracam sie z prosba oo rozwiazanie umowy o prace za
    porozumieniem stron z dniem ........
    jest ok?

    pozdrawiam
    exit

  • 2. Data: 2003-07-28 13:08:55
    Temat: Re: tresc wypowiedzenia?
    Od: r...@r...pl

> [...]
    > stron?
    >
    > czy tresc: zwracam sie z prosba oo rozwiazanie umowy o prace za

    nie.
    jesli wypowiedzenie, to nie porozumienie stron.
    porozumienie stron to nie wypowiedzenie.

    wypowiedzenie to:

    miejscowosc, 31-07-2003

    WYPOWIEDZENIE UMOWY O PRACE

    Wypowiadam umowe o prace zawarta ... w .... przez ... i ....
    Obowiazje mnie .... okres wypowiedzenia w zwiazku z czym ostatnim
    dniem swiadczenia przeze mnie pracy jest .....

    podpis.

    stempel z data sekretariatu firmy na kopii dla Ciebie.

    jesli zas chodzi Ci o pismo ustalajace warunki rozwiazania umowy
    o prace na mocy porozumienia stron, to np.:

    miejscowosc, data

    POROZUMIENIE

    Strony umowy zgodnie ustalaja, ze umowa o prace zawarta
    w dniu ... w .... miedzy .... i ..... wygasa dnia .....

    podpis pracownika .... podpis pracodawcy ....

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2003-07-28 13:47:15
    Od: "Gina" <g...@x...wp.pl>

    > WYPOWIEDZENIE UMOWY O PRACE

    Mam pytanko, jestem zatrudniona na czas nieokreślony, nie przepracowałam
    jeszcze w tej firmie roku, jaki obowiązuje mnie okres wypowiedzenia?

    Dzięki
    Gina

  • 4. Data: 2003-07-28 14:41:09
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Gina" <g...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Mam pytanko, jestem zatrudniona na czas nieokreślony, nie przepracowałam
    > jeszcze w tej firmie roku, jaki obowiązuje mnie okres wypowiedzenia?

    jeżeli nie przepracowałas 6 miesięcy - 2 tygodnie, jeżeli powyżej - to
    miesiąc

    --
    pozdrawiam JO

  • 5. Data: 2003-07-28 14:44:10
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "--->exit <---" <j...@w...pl> napisał w wiadomości > jaka
> [...]
    > stron?
    >
    > czy tresc: zwracam sie z prosba oo rozwiazanie umowy o prace za

    Jeżeli za porozumieniem stron, to rozumiem że ustaliłeś to z pracodawcą.
    Treść OK

    --
    pozdrawiam JO

  • 6. Data: 2003-07-29 11:39:31

    ok,obeszlo sie bez bolu.....podpisane,wiec spokojnie zmieniam prace:-))
    pozdrawiam
    exit