PracaGrupypl.praca.dyskusje › temat mobbingu !!!!

  • 1. Data: 2003-11-01 20:48:25
    Temat: temat mobbingu !!!!
    Od: "Seba" <s...@o...pl>

    Witam !!!
    Mam pytanie do specjalistów czy temat mobbingu zasługuje na powazne
    traktowanie ze strony osób zajmujacych się i lubiacych zajmować sie
    kwestiami prawa. Czy znają się jakieś osoby które w sposób formalny ten
    problem zgłębiły i czy jest ewentulanie możliwość poparcia mojej propozycji
    powstania grupy tematycznej pt : pl.soc.mobbing oraz pomoc w rzeczowej
    argumentacji takiej propozycji. Zwaracam się głównie do praktyków w tym
    temacie ewentualnie do osób które tym tematem interesują się. Prosze
    ewentualne uwagi przesyłąć na pl.news.nowe-grupu temat wątku [Propozycja
    nowej grupy dyskusyjnej dotyczacej mobbingu]
    Pozdrawiam Seba

  • 2. Data: 2003-11-01 22:36:44
    Temat: Re: temat mobbingu !!!!
    Od: "Kinga Macyszyn" <k...@x...pl>

    Hej,

    myślę, że nie byłby to głupi pomysł, a problem wcale nie jest tak błahy
    jakby się wydawało. Z pewnością wielu osobom, które boją się dochodzić
    swoich spraw, dadzą jakieś wsparcie, po drugie będą mogły się podzielić
    swoimi doświadczeniami, zarówno dotyczącymi formalno-prawnej strony
    przebiegu sprawy, jak i tej bardziej osobistej.
    Pamiętajmy też, że mobbing nie zawsze dotyczy wyłącznie pracowników, o
    wiele rzadziej, ale również padają jego ofiarą przełożeni.

    --
    KingAM

    [muchoza bakterioza]

  • 3. Data: 2003-11-01 23:12:27
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Problem istnieje, ale wydaje mi się, że odpowiednim miejscem na
    dyskusje o mobbingu jest właśnie pl.praca.dyskusje Nie jest to aż tak
    popularny i rozbudowany temat, żeby trzeba było tworzyć kolejną grupę.
    Zresztą przypuszczalnie byłaby to grupa-widmo.

    Uwaga! Wysyłacie cross-posty

    mangha