PracaGrupypl.praca.dyskusje › telepraca

  • 1. Data: 2006-01-26 19:54:19
    Temat: telepraca
    Od: "Kozioł Piotr" <b...@i...net.pl>

    Witam
    Czy może mi ktoś poradzić gdzie znaleźć oferty pracy przez internet (
    tłumaczenia tekstów z języka niemieckiego, publicystyka ekonomiczna,
    korekta, przygotowanie do druku itp.) przeglądałem już kilka aukcji zleceń
    ale tam są tylko oferty dla informatyków - a w tym czuję się nie najlepiej
    ( ba ! w ogóle się nie czuję).
    Będę wdzięczny za pomoc
    Pozdrawiam
    Piotr
    p...@o...pl

  • 2. Data: 2006-01-26 21:03:34
    Temat: Re: telepraca
    Od: chelbek1 <c...@g...pl>

    Witam...
    1. poszukaj na google >> freelancer - powinien znaleźć aukcje pracy..
    moze tam znajdziesz coś dla siebie..
    2. co masz na mysli "przygotowanie do druku".. DTP? bo jesli DTP no to
    szukaj jako grafik..

  • 3. Data: 2006-01-26 21:28:18
    Od: Arkadiusz Dymek <n...@b...pl>

    Kozioł Piotr wrote:
> [...]
    > ale tam są tylko oferty dla informatyków - a w tym czuję się nie najlepiej

    Na początek może: www.proz.com
    I szukać po biurach tłumaczeń.

    pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 4. Data: 2006-01-28 01:57:57
    Od: Kira Falernowa <k...@w...mi.stad>

    On 2006-01-26, Kozioł Piotr <b...@i...net.pl> wrote:

    > Czy może mi ktoś poradzić gdzie znaleźć oferty pracy przez internet (
    > tłumaczenia tekstów z języka niemieckiego, publicystyka ekonomiczna

    Jesli faktycznie wiesz co robisz w w/w dziedzinach, to odezwij sie
    do mnie na priva - kira na wwt.pl
    Uzasadnienie 'wiedzenia co robie' mile widziane...

    Kira