PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarabia informatyk w woj. śląskim

  • 1. Data: 2006-01-26 16:15:01
    Temat: ile zarabia informatyk w woj. śląskim
    Od: "Tomek" <d...@w...pl>

    Witam

    Ile może zaproponować informatyk w rejonie województwa śląskiego pracujący z doskoku
    w firmie rachunkowej tzn. nie ma podpisanej na razie żadnej umowy, przychodzi i
    wykonuje zlecenie (umowa podpisana będzie dopiero w zależności od współpracy).
    Praca ma charakter: zaktualizowanie istniejących programów, instalacja programów,
    archiwizacja danych, modernizacja sprzętu komputerowego.

    I tak: Informatyk dostaje zlecenie, wykonuje je, zakończył swoją prace i teraz
    najprzyjemniejsza część czyli płaca :)
    Załóżmy wykonywał zlecenie w ciągu 6 godzin (m.in. robił to co wymieniłem wyżej). To
    ile mogę powiedzieć za godzinę.

    Dzięki Wielkie i pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-26 16:25:19
    Temat: Re: ile zarabia informatyk w woj. śląskim
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Tomek" <d...@w...pl> wrote in news:drasja$img$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Witam

    hej!

    > Ile może zaproponować informatyk w rejonie województwa śląskiego
    > pracujący z doskoku w firmie rachunkowej tzn. nie ma podpisanej na
    > razie żadnej umowy, przychodzi i wykonuje zlecenie (umowa podpisana
    [...]

    to szkoda, ze nie ma umowy, bo najsilniejszym atutem, ktory
    moze posiadac taki wspolpracownik jest nastepujacy: "pracownik
    zaufany, tj. po pierwsze: majacy doskonala wiedze dotyczaca
    sytuacji danej firmy, po drugie: dajacy gwarancje pozostania w
    danej firmie przez odpowiednio dlugi czas";

    > I tak: Informatyk dostaje zlecenie, wykonuje je, zakończył swoją prace
    > i teraz najprzyjemniejsza część czyli płaca :) Załóżmy wykonywał
    [...]

    to jest zalezne od firmy, dla ktorej to wykonujesz; zlecenie wycenia sie
    glownie w oparciu o mozliwosci klienta; jezeli jest to prestizowa firma,
    gdzie wspolpracujesz z jej prestizowymi pracownikami (a tym samym sam
    musisz miec odpowiednia kulture osobista) z ktorymi mozesz pogadac na
    wiele tematow nie zwiazanych ani z Twoja ani z ich specjalizacja, to
    masz inne wynagrodzenie niz w jakiejs maluczkiej firemce, do ktorej sie
    wpada "z ulicy" i oglada sie ich zdenerwowane twarze "pracownikow", ktorzy
    wlasnie dostaja k***** bo jestes 10 z kolei "informatykiem" ktory dlubie
    im w komputerach;

    pzdrv;
    adas;

  • 3. Data: 2006-01-26 17:55:35
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    najprzyjemniejsza część czyli płaca :)
    > Załóżmy wykonywał zlecenie w ciągu 6 godzin (m.in. robił to co wymieniłem wyżej).

    50-60 PLN/h na reke.

    willa

  • 4. Data: 2006-01-28 14:29:55
    Od: Asmodeusz <c...@a...prv.naspam.pl>

    Użytkownik Tomek napisał:
> [...]
    najprzyjemniejsza część czyli płaca :)
    > Załóżmy wykonywał zlecenie w ciągu 6 godzin (m.in. robił to co wymieniłem wyżej).

    130 - 270 zl. Przynajmiej tyle to u mnie kosztuje.

  • 5. Data: 2006-01-28 14:32:57
    Od: chris <c...@i...pl>

    Użytkownik Tomek napisał:
> [...]
    najprzyjemniejsza część czyli płaca :)
    > Załóżmy wykonywał zlecenie w ciągu 6 godzin (m.in. robił to co wymieniłem wyżej).

    130 - 270 zl. Przynajmiej tyle to u mnie kosztuje. Tzn za calosc, nie za
    godzine. Zakladajac ze jest/bedzie umowa. Zakladajac ze umowy ma nie byc
    to 60/h.

  • 6. Data: 2006-01-28 14:35:49
    Od: Asmodeusz <c...@a...prv.naspam.pl>