PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam

  • 1. Data: 2002-03-02 12:29:13
    Temat: szukam
    Od: "Kamilcia" <z...@o...info>

    Mam prawie 18 lat i jestem z Ostródy(to koło Olsztyna)chciałabym znaleźć
    jakąś prace ....Może ktoś ma jakieś kontakty najbardziej by mi pasowało
    przepisywanie textów na komputerze lub cos w tym stylu.Może być to również
    związane z internetem.
    Bardzo proszę o pomoc z góry dziękuje.

  • 2. Data: 2002-03-02 18:41:35
    Temat: Re: szukam
    Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Kamilcia" <z...@o...info> napisał w wiadomości
> [...]
    > przepisywanie textów na komputerze lub cos w tym stylu.Może być to również

    jeśli interesuję Cię praca w jednej z firm oferujących zarobek za "klikanie"
    daj znać, NIE JEST to firma płacąca za oglądanie reklam czy klikaniu w
    bannery, nie jest to też łańcuszek szczęścia (takie najczęściej oferty się
    spotyka). Wymagana jest co najmniej średnia znajomość ang., zarobki w
    granicach 1$ za godz., polega na... rozwiązywaniu szkolnych testów. Firma
    płaci za samokształcenie.

    jak chcesz szczegółów daj znać. Ja swoje ogłoszenia o przepisywaniu
    rozwieszałem w większych szkołach ;o))0

    tomek