PracaGrupypl.praca.dyskusje › swiadectwo pracy zgubilem

  • 1. Data: 2005-09-14 07:37:31
    Temat: swiadectwo pracy zgubilem
    Od: "j314" <j...@n...op.pl>

    czolem
    zapodzialem gdzies swiadectwo pracy i umowe o prace z poprzedniej firmy
    teraz by mi sie przydalo ale niestety firma juz nie dziala
    czy moge jakos odzyskac takie dane a przynajmniej informacje w nich zawarte
    potrzebne sa mi do przyszlego zatrudnienia
    z gory dzieki jacek

  • 2. Data: 2005-09-14 10:23:19
    Temat: Re: swiadectwo pracy zgubilem
    Od: "MIKI_TK" <m...@p...ITEGOonet.pl>

> [...]
    > teraz by mi sie przydalo ale niestety firma juz nie dziala
    > czy moge jakos odzyskac takie dane a przynajmniej informacje w nich

    Moja Matka jak potrzebowała do emerytury wyliczenie okresów skladkowych i
    nieskładkowych to napisała prośbę o te dane do MSP (ministerstwo skarbu
    państwa) z tym że zaznaczyć należy że zaświadczenia dotyczyły pracy w firmie
    państwowej. Po ok 3-4 miesiącach otrzymała RP-7 + wykaz okresów zwolnień
    lekarskich.
    Nie wiem czy wszyscy tak mogą, czy to tylko dla dawnej budżetówki, ale można
    spróbować, wydaje mi się że powinni Ci przygotować takie dokumenty jeśli
    firma przekazała dane do archiwum państwowego.
    Co do świadectwa pracy to raczej powinienieś go dokładnie poszukać bo tego
    dokumentu raczej się nie odtwarza (występując o emeryturę możesz potrzebować
    swiadków, którzy potwierdzą ZUSowi że pracowałeś)
    Jak coś pokręciłem to mnie poprawcie,
    Pozdrawiam
    Michał