PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie umowy na L4

  • 1. Data: 2005-09-14 07:16:28
    Temat: Wypowiedzenie umowy na L4
    Od: Krt <k...@w...pl>

    Witam...

    Nie wiem czy temat byl juz poruszany ale zakladam ze nie (groups.goole
    nie pomogly)...
    Czy bedac na L4 moge zlozyc wypowiedzenie umowy pracodawcy. Zalozmy
    (sytuacja czysto teoretyczna - jestem pracownikiem pewnej firmy):
    dnia 12.09.2005 ide na L4 (L4 do dnia 30.09.2005) jednoczesnie
    12.09.2005 dostalem oferte innej firmy...Czy moge poczta, kurierem
    wyslac moje wypowiedzenie (oczywiscie zachowujac okres wypowiedenia np.
    2 tygodnie)...; podjecie nowej pracy nastapilo by np. 03.10.2005 ...

    dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2005-09-14 07:30:45
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy na L4
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Krt napisał(a):
> [...]
    > wyslac moje wypowiedzenie (oczywiscie zachowujac okres wypowiedenia np.
    > 2 tygodnie)...; podjecie nowej pracy nastapilo by np. 03.10.2005 ...

    Znasz przepis, który zabraniałby Tobie takiego postępowania? Jeśli
    tak, to podziel się nim :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2005-09-14 07:38:58
    Od: Krt <k...@w...pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > Znasz przepis, który zabraniałby Tobie takiego postępowania? Jeśli
    > tak, to podziel się nim :)

    Chyba ja jestem osoba pytajaca...Jakbym znal przepis to bym raczej nie
    zapytal o oczywista rzecz...Jesli w/w postepowanie jest dozwolone (czyt.
    nie ma jakiegos przepisu ktory by tego zabranial) to sie bardzo z tego
    faktu ciesze...

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-09-14 07:43:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Krt napisał(a):

> [...]
    > zapytal o oczywista rzecz...Jesli w/w postepowanie jest dozwolone (czyt.
    > nie ma jakiegos przepisu ktory by tego zabranial) to sie bardzo z tego

    Nie znam przepisu, który by tego zabraniał. Istnieje co najwyżej
    ograniczenie w drugą stronę (rozwiązanie umowy przez pracodawcę).

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2005-09-14 10:25:52
    Od: "MIKI_TK" <m...@p...ITEGOonet.pl>

    > Nie wiem czy temat byl juz poruszany ale zakladam ze nie (groups.goole
    > nie pomogly)...

    Tematy dotyczące pracy, wypowiedzeń itp są regularnie poruszane na
    pl.praca.dyskusje,
    wystarczy poszukać grup dotyczących pracy
    Pozdrawiam
    Michał

  • 6. Data: 2005-09-14 10:37:24
    Od: "MIKI_TK" <m...@p...ITEGOonet.pl>

    UPS sorki wydawało mi się że pisze na grupe pl.reg.waw
    Wysłałem anulowanie ale nie wiem czy pomoże
    Jeszcze raz przepraszam