PracaGrupypl.praca.dyskusje › sklep spozywczy - prowizja

  • 11. Data: 2005-04-08 12:58:18
    Temat: Re: sklep spozywczy - prowizja
    Od: Tomek <m...@p...onet.pl>

    Thu, 7 Apr 2005 21:22:11 +0200, na pl.praca.dyskusje, KrzysiekPP
    napisał(a):

    > To jest pierwszy stopien do tego, zeby zostac wydymanym przez
    > pracodawce.

    Czemu tak uważasz ?
    --
    Dziękuję za wszelkie rzeczowe odpowiedzi

    Tomek

  • 12. Data: 2005-04-08 14:07:43
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Czemu tak uważasz ?

    Bo jak bedzie marny obrot to dostaniesz najnizsza wyplate. Co wiecej,
    cokolwiek podpadniesz szefowi to tez mozesz premii nie dostac. Do
    emerytury tez ci sie liczy najnizsza. Jak cie zwolnia, to dostaniesz
    odprawe liczoną tez od najnizszej ... :]

    Jednym slowem zero plusow. Jedynym plusem jest to ze w ogole jest jakas
    robota ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 13. Data: 2005-04-08 19:01:48
    Od: Tomek <m...@p...onet.pl>

    Fri, 8 Apr 2005 16:07:43 +0200, na pl.praca.dyskusje, KrzysiekPP
    napisał(a):

    > Bo jak bedzie marny obrot to dostaniesz najnizsza wyplate.

    To fakt.

    > Co wiecej, cokolwiek podpadniesz szefowi to tez mozesz premii nie dostac.

    Wątek zrozumiałem, że % jako prowizja, nie premia jakaś uznaniowa itp.

    > Do emerytury tez ci sie liczy najnizsza. Jak cie zwolnia, to dostaniesz
    > odprawe liczoną tez od najnizszej ...

    To też rzeczowe argumenty, ale jak masz dobry procent i dobre efekty, to
    może być stać na emeryturę we własnym zakresie....