PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownik - kabel....

  • 1. Data: 2005-04-07 15:39:31
    Temat: pracownik - kabel....
    Od: Karol Lipnicki <A...@m...int.pl>

    Witam
    Parę dni temu na mojego kolegę zakablował nie prawdę jego współpracownik.
    Złożył doniesienie o kradzieży która nie miała nigdy miejsca, a całe to
    zdarzenie miało miejsce w związku z inwentaryzacją w firmie.
    Pracownik ów został natychmiast awansowany i dostał znaczącą podwyżkę
    finansową.
    Co radzicie robić w takiej sytuacji ?
    --
    news.

  • 2. Data: 2005-04-07 19:33:36
    Temat: Odp: pracownik - kabel....
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    brać przykład, uczyć się, chwalić Pana...

  • 3. Data: 2005-04-07 19:34:42
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    a na studiach albo we wojsku to byłeś? (tak z ciekawości)

  • 4. Data: 2005-04-07 19:52:51
    Temat: Re: pracownik - kabel....
    Od: "niusowe" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Karol Lipnicki" <A...@m...int.pl> napisał w wiadomości

    > Co radzicie robić w takiej sytuacji ?

    zaprzyjaźnić się z nim :D

  • 5. Data: 2005-04-07 19:54:04
    Od: "bca" <p...@o...pl>

    skoroś bezrobotny to chyba sam taki nie byłeś jak piszesz w swoich 2
    komentarzach.

  • 6. Data: 2005-04-07 21:37:44
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > zdarzenie miało miejsce w związku z inwentaryzacją w firmie.
    > Pracownik ów został natychmiast awansowany i dostał znaczącą podwyżkę

    Hmmm, kabel? ;-)

    Kiedyś w Polityce taki łysy felietonista napisał zdanie (cytuję z pamięci):
    "Trzeba żyć długo. Trzeba żyć długo głównie w celu przeżycia skur!@#$ów".

    Być może jest to rada niezupełnie wprost, ale coś w niej jest IMO :-)

    Pozdrawiam
    Jacek

    PS.
    A możeby zrobić mu kupę do teczki?

  • 7. Data: 2005-04-07 22:05:42
    Od: "YamUasica" <n...@t...sid.net.pl>

    > PS.
    > A możeby zrobić mu kupę do teczki?

    o! o! o! całkiem konstruktywna mysl... i jeszcze do szuflady
    a to co bym zrobil takiemu (...) mocno odbiega od tego
    co uslyszalem dzis na mszy w intencji JPW wiec sie pohamuje

    a moze jednak sie pomodlic za takich...
    ...zeby Pan Bog spuscil noge i przyp******** takiemu w glowe

    pozdrawiam
    yam

  • 8. Data: 2005-04-07 23:45:40
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>

    Gdzieś z głębi "Karol Lipnicki" <A...@m...int.pl> wypłynęło z
    pasją:

    > Co radzicie robić w takiej sytuacji ?

    To zależy, jakie masz priorytety: jeśli podwyżkę i awans, to bierz
    przykład. Jeśli jakieś zasady moralne, to bierz pałkę w garść...

    Pozdro
    Coinneach

  • 9. Data: 2005-04-08 00:13:26
    Od: Rafał <k...@s...w.pl>

    Użytkownik Karol Lipnicki napisał:
> [...]
    > zdarzenie miało miejsce w związku z inwentaryzacją w firmie.
    > Pracownik ów został natychmiast awansowany i dostał znaczącą podwyżkę

    A oglądałeś Alternatywy 4?
    Nie przejmuj się, też spotkałem na swojej drodze kapustę. Niestety
    zwiał z firmy zaraz po donosie, bo to był jego ostatni dzień w tej
    pracy, ale zamiast dobrego wizerunku - został wizerunek kapusia.
    Zresztą to i tak był onegdaj agent SB chyba.... :)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 10. Data: 2005-04-08 08:17:57
    Od: Lazapatic <i...@m...ad>

> [...]

    > zdarzenie miało miejsce w związku z inwentaryzacją w firmie.
    > Pracownik ów został natychmiast awansowany i dostał znaczącą podwyżkę
    zakablowac na niego :)
    potem wszyscy na siebie podonosza i kazdy dostanie awans i premie.
    skoro firma za takie cos daje awanse, to czemu nie? :)