PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie

  • 1. Data: 2006-04-01 11:14:00
    Temat: pytanie
    Od: "cru" <c...@g...com>

    czy ktos moze wie jak wyglada wynagrodzenie za staz? w urzedzie mi
    powiedzieli ze bede dostawala 460 zl miesiecznie a znajomy powiedzial
    ze nie mozna tak i ze za staz powinnam dostawc minimalne wynagrodzenie
    czyli o ile sie nie myle 650 zl. o co tu chodzi>??

  • 2. Data: 2006-04-01 12:53:55
    Temat: Re: pytanie
    Od: "Zimny" <d...@e...pl>

    Uzytkownik "cru" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    s.com...
> [...]
    > ze nie mozna tak i ze za staz powinnam dostawc minimalne wynagrodzenie
    > czyli o ile sie nie myle 650 zl. o co tu chodzi>??

    460 zl