PracaGrupypl.praca.szukana › praktyka zagraniczna dla studenta AM

  • 1. Data: 2002-03-02 00:01:30
    Temat: praktyka zagraniczna dla studenta AM
    Od: "hybryd" <m...@p...onet.pl>

    czesc:))) jestem studentem IV roku AM Wroclaw.Zastanawiam sie czy jest jakas
    szansa odbycia praktyk wakacyjnych za granica dla polskich studentow.Czy
    jakies inne organizacje poza IFMSA zajmuja sie organizowaniem takiego
    rodzaju wyjazdow? Moze ktos z was byl na takich praktykach?Domyslam sie,ze
    taki wyjazd to wolontariat i zadnej kasiorki nie da sie
    zarobic.Slyszalem,ze mozna w ten sposob wyjechac np. do Danii ale nie mam
    zadnych namiarow. Tak czy inaczej prosze o kazde info na temat (szczegolnie
    osoby,ktore byly na zagranicznych praktykach wakacyjnych). Z gory dzieki za
    kazdego maila. Moj adres: m...@p...onet.pl