PracaGrupypl.praca.szukana › .praca w domu

  • 1. Data: 2002-08-24 07:02:58
    Temat: .praca w domu
    Od: j...@p...onet.pl

    Cześć Wam internauci!Chciałabym pomóc wszystkim osobom, które nie mają zajęcia,
    siedzą w domu i mają dostęp do internetu.Posłuchajcie mnie.
    Natrafiłam niedawno w Sieci na firmę, która zajmuje się wysyłaniem e-maili
    reklamowych oraz przeprowadzaniem ankiet. Dzielą się zyskami, więc za każdy e-mail,
    który dostaniesz i ankietę, którą wypełnisz płacą Tobie!
    Pieniądze dostajesz też za osoby polecone przez Ciebie i też za osoby, które tamte
    osoby polecą i te które tamte z kolei polecą - tak do czwartego poziomu! Można sobie
    powypełniać ankiety i przy tym troche grosza dostać. No i jeszcze są konkursy.

    Zapisz się, tu jest adres:
    http://netprofit.pl/zapis.php? referent=jomafi
    Życzę powodzenia!

    j...@p...onet.pl