-
1. Data: 2003-01-16 13:34:22
Temat: praca w charakterze sekretarki, recepcjonistki lub asystentki
Od: "Agnieszka Ludwikowska" <k...@w...pl>
Jestem sekretarką z rocznym stażem, skończyłam Pomaturalną Szkołe Sekretarek
w Poznaniu. Ostatnio pracowałam w Instytucie Technik Telekomunikacyjnych i
Informatycznych w Poznaniu jako sekretarka Zarządu. W czasie tego okresu do
moich obowiązków należało organizowanie konferencji techniczych,
nadzorowanie pracy biura, utrzymywanie kontaktu z klientami oraz pomoc
członkom zarządu w przygotowywaniu i rozpowszechnianiu materiałów
szkoleniowych.
Posiadam wiele zapału i chęci do nauki, łatwo nawiązuję kontakty
interpersonalne nie przeszkadza mi praca w stresie oraz po godzinach. Biegle
obsługuję komputer, środowisko MS Windows 98/2000/XP, programy MS Office
(Word, Excel, PowerPoint, Outlook), internet oraz urządzenia biurowe, umiem
język angielski. Moje cechy charakteru to: dokładność, sumienność,
odpowiedzialność. Posiadam prawo jazdy kat. B, zmiana miejsca zamieszkania
nie stanowi dla mnie problemu.
CV prześlę na życzenie. Kontakt telefoniczny: (56) 622 35 33 lub 609 655 259
k...@w...pl
Najnowsze w dziale Praca
-
Tylko 30% ofert pracy ujawnia zarobki. Ustawa o jawności wynagrodzeń wiele nie zmieni?
-
Twoje dziecko pracuje w wakacje? Uważaj, bo może stracić ubezpieczenie zdrowotne
-
Wynagrodzenia - wiosna/lato 2025. Zarobki w Polsce według stanowisk i branż
-
Wypalenie zawodowe a urlop - czy wakacje są bodźcem do zmian?