PracaGrupypl.praca.dyskusje › pozycjonowanie w sieci internet

  • 11. Data: 2004-06-23 16:21:50
    Temat: Re: pozycjonowanie w sieci internet
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    (...)

    >Nie wiem, znam ZG i troche Szczecin tylko. A w ZG faktycznie,
    >tylko jedna firme ktora nie musi praktycznie niczego zlecac
    >na zewnatrz.

    Zresztą komu mieliby zlecić? Jeśli nawet M$ robi wycieczki do nich, to
    ja nie wiem do kogo oni mieliby się udać.

    >Zreszta kawal czasu z nimi juz pracuje. Rynek
    >jest tu jaki jest, dlatego wlasnie rozgladam sie w Szczecinie,
    >z tego co widze na pare pierwszych rzutow oka to wyglada mi
    >calkiem niezle. Zwlaszcza ci niemcy ;)

    Ale już Niemki to raczej nieciekawe ;-). Widzę, że chcesz szturmować
    wschodnioniemiecki rynek - jeśli stawki w branży są dalej takie jak
    parę lat temu to powinnaś być zadowolona :-), chociaż ja nie miałem
    jeszcze okazji nic tam bezpośrednio zarobić.

    >Phi, zaloze sie ze juz sie gdzies spotkalismy. W koncu tutaj
    >wszyscy albo konczyli te same szkoly, albo mowiac wprost razem
    >na piwo chodza ;)

    Eee, pewnie bym pamiętał ;-)

    >Hehe a to moge z czystym sumieniem, faktycznie po tych paru
    >zdaniach mozna Cie polubic :)

    Trzymam za słowo... ;-)

    >Btw., odezwij sie kiedys na GG, numerek masz na stronce. Hm?

    Odezwę się na pewno, ale najwcześniej za parę dni - muszę trochę
    odpocząć od it.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 12. Data: 2004-06-23 20:00:13
    Od: "Rafał Wawrzycki" <r...@w...pl>

    W dniu 23 cze 2004 Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> napisał(a):

    > Odezwę się na pewno, ale najwcześniej za parę dni - muszę trochę
    > odpocząć od it.

    Ale sobie chata zrobiliscie :) Ale bardzo pozytywnego, cale szczescie.

    --
    Pozdrawiam,

    Rafał Wawrzycki

    Odpowiadajšc na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO.

  • 13. Data: 2004-06-23 20:25:50
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Rafał Wawrzycki [Wed, 23 Jun 2004 22:00:13 +0200]:

    > Ale sobie chata zrobiliscie :) Ale bardzo pozytywnego,
    > cale szczescie.

    Wiesz, zawsze mozna wrocic do kwestii kodowania... ;)

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]