PracaGrupypl.praca.dyskusje › studencka specjalizacja (kierunek transport)

  • 1. Data: 2004-06-20 10:42:09
    Temat: studencka specjalizacja (kierunek transport)
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>

    witam,
    studiuje transport na politechnice i wlasnie przyszedl czas na wybor
    specjalizacji...
    co brzmi najbardziej sensownie: logistyka samochodowa, logistyka kolejowa?
    sa tez sterowania ruchem kolejowym i drogowym. co wybrac?
    najbardziej sklaniam sie (zainteresowania) ku logistyce samochodowej, dobrze
    robie?

    Kuba

  • 2. Data: 2004-06-20 11:06:28
    Temat: Re: studencka specjalizacja (kierunek transport)
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    moja podpowiedź - w polsce generalnie łatwiej w tej chwili jest w
    transporcie samochodowym niz kolejowym. Dlaczego? bo kolejowy sie kręci
    głównie wokól naszego wspaniałego monopolisty (co oczywiście nie oznacza że
    nie ma tam pracy, a wręcz przeciwnie pracy jest mnóstwo tylko z dostaniem
    się jest krucho). A firm samochodowyh jest dużo, w każdej chwili moze
    powstać nowa (ale tez stara zbankrutować).
    Poza tym rób to, co bardziej lubisz, w czym czujesz sie mocniejszy. A za
    kilka lat będziesz miał już doświadczenie, wiedze i będziesz mógł sam
    wybieraćlub się dokształcać etc

    gromax

  • 3. Data: 2004-06-20 16:09:56
    Od: "BeataB" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > robie?
    >
    > Kuba
    >
    > myślę, że dobrze. Z doświadczenia wiem, ze 3/4 transportu to transport
    samochodowy. Kolejowe przewozy to raczej rzadkość. Organoizowane są wtedy,
    kiedy ciężko jest cos przewieźć ciężarowką. Są to towary sypkie, płynne lub
    nadgabaryty, które nie otrzymały zezwolenia na przewóz drogowy. Czyli
    zlecenia na transport kolejowy bywają od cementowni najczęściej czy b.dużych
    firm wysyłajacych ogromne ilości towarów tylko jednego asortymentu. słowem -
    wedlug mnie logistyka samochodowa.
    Pozdrawiam
    Beata