PracaGrupypl.praca.dyskusjepowrót, a raczej odejście z pracy po ponad 6 miesięcznej chorobie... › powrót, a raczej odejście z pracy po ponad 6 miesięcznej chorobie...
    From: "romanusz" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: powrót, a raczej odejście z pracy po ponad 6 miesięcznej chorobie...
    Date: Wed, 4 Feb 2004 07:20:15 +0100

    Choruję sobie już ponad 6 miesięcy, 7 konkretnie.
    Przychodzi moment powrotu do pracy ale mam fajniejszą robotę i to
    praktycznie od zaraz. Zależy mi na szybkim odejściu zaraz po powrocie ze
    zwolnienia.
    Wiem, że muszę przedstawić papier od lekarza, że jestem zdolny do pracy
    (choroba pow. 30 dni zakład sobie zażyczył)
    Jeśli nie przedstawię powyższego papierka to jak zakład się może ze mną
    rozstać?
    Wypatrzyłem podchodzący poniekąd Art. 53 par.1 pkt 1b KP ale czy aby na
    pewno dobrze interpretuję sytuację i możliwe sposoby szybkiego rozwiązania
    stosunku pracy?

    Dzięki za podpowiedzi
    pozdrawiam
    Roman