PracaGrupypl.praca.dyskusje › pisanie romansów

  • 1. Data: 2003-08-23 13:46:54
    Temat: pisanie romansów
    Od: "" <i...@W...pl>

    Skąd wydawcy Harlequinów i innych takich biąra te "opowieści", czy mozna z nimi
    nawiązać kontakt, i w ogóle jak to sie odbywa?

    grafoman(ka)

  • 2. Data: 2003-08-23 14:29:12
    Temat: Re: pisanie romansów
    Od: "mer" <b...@w...de>

    > Skąd wydawcy Harlequinów i innych takich biąra te "opowieści", czy mozna z nimi
    > nawiązać kontakt, i w ogóle jak to sie odbywa?

    Ich adresy i telefony są zastrzeżone i mają je tylko proboszczowie. Musisz najpierw
    dać swojemu
    księdzu do przeczytania a on poten to posyła dalej.

    mer

    PS. Dla blondynek

    To powyżej to żart.
    Te opowieści piszą i wydają ludzie. Na książce powina być informacja kto jest
    wydawcą.
    Jak nie bedzie numeru telefonu to przygotój sobie kartke i coś do pisania i zadzwoń
    na 913 i poproś
    o numer telefonu do tego wydawnictwa.
    Musisz przeczytać tej osobie w informacji nazwe i adres tego wydawnictwa.
    Zanotuj podany numer.
    Jak już bedziesz mieć numer to zadzwoń do tego wydawnictwa i powiedz to co sie chcesz
    dowiedzieć.
    Powodzenia! Wszyscy trzymamy za ciebie kciuki!

  • 3. Data: 2003-08-23 14:40:52
    Od: "" <i...@o...pl>

    A jak sadzisz czy pani przy telefonie zrozumie, jeżeli jej powiem, że chodzi o
    te małe sprośne książeczki?
    Bo ja troche seplenie i nie wiem czy zdołam powiedzieć to skomplikowane słowo.

    Imoe(naturalna blondynka)

    P.S. Interesuje mnie na jakich warunkach zazwyczj pisze się takie "książki", na
    ile wydawcy są otwarci na nowych autorów, ile płaca itd. Może akurat jest tu
    ktoś kto się tym zajmował ...

    Aha...księdzu się bardzo podobały!!!

  • 4. Data: 2003-08-23 15:44:52
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl>

    "mer" <b...@w...de> napisał(a) tak:

> [...]
    pisania i zadzwoń na 913 i poproś
    > o numer telefonu do tego wydawnictwa.
    > Musisz przeczytać tej osobie w informacji nazwe i adres tego

    Nie wiedziałem, że uzyskanie informacji o numerze telefonu jest tak
    skomlpikowane... ale dzięki za instrukcje. Postaram się zapamiętać.

    Jerzy