PracaGrupypl.praca.dyskusje › zlecenie na komunikator

  • 1. Data: 2003-08-23 07:28:41
    Temat: zlecenie na komunikator
    Od: "Pacer" <r...@W...pl>

    Witam
    Jestem programista i napisalem na platforme windows
    komunikator internetowy ktory mozliwosciami i funkcjami
    jest zblizony do gadu-gadu. Jak myslicie ile powinni mi
    zaplacic jezeli zlecenie jest na umowe o odzielo ?
    Firma dla której to pisze nie odpisuje mi od czasu kiedy
    napisalem ze chce 2000 zl czy to duzo czy malo ?

    pozdrawiam
    Pacer

    PS. wiecie gdzie mozna znalezc ludzi ktorzy potrzebuja aby im napisac
    komunikator internetowy z funkcjami jakimi oni beda chcieli ?

  • 2. Data: 2003-08-23 11:03:23
    Temat: Re: zlecenie na komunikator
    Od: p...@y...com (Piotr Dembiński)

    "Pacer" <r...@W...pl> writes:

    [...]
    > gadu-gadu. Jak myslicie ile powinni mi zaplacic jezeli zlecenie jest
    > na umowe o odzielo ? Firma dla której to pisze nie odpisuje mi od
    > czasu kiedy napisalem ze chce 2000 zl czy to duzo czy malo ?

    policz 20 PLN za godzinę pracy

    http://psi.sf.net?

  • 3. Data: 2003-08-23 11:33:12
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    r...@W...pl news:4923.000009ac.3f4717a9@newsgate.onet.pl

    > Firma dla której to pisze nie odpisuje mi od czasu kiedy
    > napisalem ze chce 2000 zl czy to duzo czy malo ?

    ROTFL, najpierw piszesz, pozniej wyceniasz a pozniej umowa??
    A nie przypadkiej dokladnie na odwrot?!

    PS. ja bym wziol nie mniej niz 5 kpln.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 4. Data: 2003-08-23 18:13:20
    Od: "Piotr Czerewko" <p...@S...klub.chip.pl.INVALID>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:
    > PS. ja bym wziol nie mniej niz 5 kpln.

    naucz sie ortografii madralo.

    --
    pozdr,
    Piotrek

  • 5. Data: 2003-08-23 20:21:27
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@S...klub.chip.pl.INVALID news:3f47aeb6$1@news.vogel.pl

    > naucz sie ortografii madralo.

    Nie za to mi placa, zreszta to nie ja sie tutaj wymadrzam, tylko pomagam
    koledze po fachu wycenic swoja prace.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 6. Data: 2003-08-24 13:41:58
    Od: "pit" <p...@p...onet.pl>

    "Pacer" <r...@W...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > PS. wiecie gdzie mozna znalezc ludzi ktorzy potrzebuja aby im napisac
    > komunikator internetowy z funkcjami jakimi oni beda chcieli ?

    Kurde czlowieku, sprawa jest prosta jak pewna czynnosc
    Pomysl ile chcesz zarabiac miesiecznie (oczywiscie netto) aby godnie zyc,
    pomnoz razy ilosc miesiecy poswieconych na napisanie tego programu
    (ewentualnie ilosc dni, jezeli przeliczysz sobie swoja miesieczna wyplate na
    dniowke) i to jest Twoj zarobek jaki powinienes wziasc+koszty jakie
    poniesies (ZUS-y, podatki i inne takie). Jedyny wyjatek, to to ze jestes
    pewien ze ten program bedziesz w stanie sprzedac wiecej niz w jednym
    egzemplarzu. Wtedy cena adekwatnie moze sie zmniejszyc (ale akurat w tego
    rodzaju oprogramowania raczej bym nie liczyl na wielki bum ze strony
    klienteli)
    Po zatym rzeczywiscie powinienes stosowac kilka prostych zasad na
    przyszlosc:
    1. najpierw umowa z wyszczegolnieniem co program bedzie robic i termin
    zakonczenia prac
    2. wykonanie
    3. odbior i podpis prezesa/kierownika czy kogokolwiek upowaznionego ze
    program jest ok i spelnia wszystkie wymogi
    4. faktura
    5. czekasz na pieniadze - gdy ich nie ma sad
    W przeciwnym przypadku jeszcze wiele razy sie narobisz i nie zarobisz. Wiele
    razy widzialem takich co to potrzebuja ale jak przyjdzie co do czego
    (czytaj: zastosujesz powyzsze zasady) uciekaja.

  • 7. Data: 2003-08-24 14:42:05
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@p...onet.pl news:biaf8a$ch8$1@nemesis.news.tpi.pl

    > 1. najpierw umowa z wyszczegolnieniem co program bedzie robic i termin
    > zakonczenia prac

    1a. zaliczka 20-50%

> [...]
    > program jest ok i spelnia wszystkie wymogi
    > 4. faktura
    > 5. czekasz na pieniadze - gdy ich nie ma sad

    Bez zaliczki moze sie zdazyc iz firma sie zwinie itd i wowczas zostaniesz
    bez grosza.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 8. Data: 2003-08-24 15:13:25
    Od: "pit" <p...@p...onet.pl>

    "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> wrote in message
    > p...@p...onet.pl news:biaf8a$ch8$1@nemesis.news.tpi.pl

    > 1a. zaliczka 20-50%

    > Bez zaliczki moze sie zdazyc iz firma sie zwinie itd i wowczas zostaniesz
    > bez grosza.

    Jasne, ok, tyle ze juz nie wnikalem we wszystkie szczegoly. Podobnie jak i
    cala reszta jezeli chodzi o zaplate (rozne sposoby: cala forsa do razu,
    ryczalt itp). Wszystko zalezy od klienta i naszego do niego zaufania.

    PS. Sory ze napisalem swoj pierwszy post pod Twoim. Mialo byc odniesieniem
    do autora tego watku

  • 9. Data: 2003-08-24 15:19:56
    Od: Dziadek Mróz <d...@n...invalid>

> [...]
    >Firma dla której to pisze nie odpisuje mi od czasu kiedy
    >napisalem ze chce 2000 zl czy to duzo czy malo ?
    Biorąc pod uwagę, że mnóstwo ich już powstało dużo. Tak w ogóle mało.
    Np, gdybyś zaproponował coś wybitnego np. integrację z IE to dostałbyś
    więcej. Ktoś zainteresowany ? :-)))

    --
    Możesz się u mnie spowiadać

  • 10. Data: 2003-08-24 16:15:17
    Od: "TomS" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pit" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> wrote in message

    Zawsze mozna jeszcze sprzedać dług, szczególnie chętnie kupują jeżeli
    jest to osoboa fizyczna prowadząca DG