PracaGrupypl.praca.szukana › mgr inż. szuka pracy we Wrocławiu i okolicach

  • 1. Data: 2003-07-14 12:40:26
    Temat: mgr inż. szuka pracy we Wrocławiu i okolicach
    Od: "Justysia" <j...@o...pl>

    Jestem absolwetką Politechniki Wrocławskiej. Mam 6 letnie doświadczenie w
    firmie finansowej (analityk finansowy, kierownik d/s leasingu). Poszukuje
    pracy w poważnej firmie o dowolnej branży.
    Jetem ścisłowcem. Swoje studia uzupełniłam o rok Matematyki na
    Uniwersytecie Wrocławskim i rok Fizyki na Politechnice. Lubię pracować z
    ludźmi ale także z bazami. Udało mi się stworzyć kilka bardzo dużych i
    elastycznych baz klientów, które okazały się niezbędne do funkcjonowania
    firm.
    Posiadam prawo jazdy i własny notebook.
    Proszę o kontakt pod adresem: j...@o...pl