PracaGrupypl.praca.dyskusjemechanizmy wolnorynkowe (#127) › mechanizmy wolnorynkowe (#127)
  • Data: 2014-12-07 18:50:34
    Temat: mechanizmy wolnorynkowe (#127)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dziś lekcja o europejskim wolnym wspólnym rynku globalnym...

    taka sobie firma zarządzana przez pewniaków z PO/EU... pracowało w niej
    dwóch elektryków - dwóch miało "słuszne papiery"... jeden zajmował się
    pracą, drugi doglądał tylko magazynu... zwolnili tego co robił... no i
    się zaczęło, padła lampa - "przyjdź do mnie ja ci dam lampę to sobie
    wymienisz"... ależ to ekscytowało kadrę kierowniczą EU/PO, że w końcu
    podlegli im "głupki z PiSu" mogą sobie sami wymieniać lampy...

    firma działa prężnie do dziś - to firma państwowa...

    pytanie na dziś, jak to się dzieje, że taka firma nie upada, nie upada
    jedynie w PO/EU, w każdym innym normalnym kraju już by ją zmiotło z
    "chlewika"? na czym polega ten trik, bo nie łapię, a bym chciał...