PracaGrupypl.praca.dyskusje › krotkie pytanie

  • 1. Data: 2003-11-26 07:08:20
    Temat: krotkie pytanie
    Od: "ONka" <m...@p...wp.pl>

    witam!!!

    mam takie krociutkie pytanie:)mam nadziej ze ktos odpowie
    skladajac CV i list motywacyjny do firmy gdzie mam napisac oswiadczenie o
    niekaralnosci???
    czy na dole CV?
    czy to ma byc calkiem na oddzielnej kartce??
    bylabym wdzieczna za odpowiedz
    ONka

  • 2. Data: 2003-11-26 07:15:21
    Temat: Re: krotkie pytanie
    Od: Patrycja <i...@p...fm>

    Użytkownik ONka napisał:

> [...]
    > niekaralnosci???
    > czy na dole CV?
    > czy to ma byc calkiem na oddzielnej kartce??

    Witaj,
    Ja pisałam na oddzielen kartce.

    --
    Pozdrawiam,
    Patrycja

  • 3. Data: 2003-11-26 07:35:30
    Od: a&e <a...@w...op.pl>

> [...]
    > niekaralnosci???
    > czy na dole CV?
    > czy to ma byc calkiem na oddzielnej kartce??

    na dole CV
    pozdr
    Ewa

  • 4. Data: 2003-11-26 08:51:30
    Od: "Karolina Łukaszewicz" <i...@N...gazeta.pl>

    A skladasz moze do ktoregos urzedu (gdzie wymagaja jeszcze m.in. ksero
    dowodu os.)? Jesli tak to u nich na stronie jest instrukcja jak to zrobic,
    tekst oswiadczenia i inne wskazowki.

  • 5. Data: 2003-11-26 08:51:44
    Od: "imbir" <i...@N...gazeta.pl>

  • 6. Data: 2003-11-26 08:52:55
    Od: "imbir" <i...@N...gazeta.pl>

    A skladasz moze do ktoregos urzedu (gdzie wymagaja jeszcze m.in. ksero
    dowodu os.)? Jesli tak to u nich na stronie http://www.usc.gov.pl/ jest
    instrukcja jak to zrobic, tekst oswiadczenia i inne wskazowki.

  • 7. Data: 2003-11-26 08:53:05
    Od: "imbir" <i...@N...gazeta.pl>

  • 8. Data: 2003-11-26 08:53:19
    Od: "imbir" <i...@N...gazeta.pl>

  • 9. Data: 2003-11-26 08:54:37
    Od: "imbir1" <i...@N...gazeta.pl>

    imbir <i...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    SORRY za tyle mejli - niesamowicie to dziala swoja droga...

  • 10. Data: 2003-11-26 11:29:53
    Od: "ONka" <m...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Karolina Łukaszewicz" <i...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bq1pii$faf$1@inews.gazeta.pl...

    > A skladasz moze do ktoregos urzedu (gdzie wymagaja jeszcze m.in. ksero
    > dowodu os.)? Jesli tak to u nich na stronie jest instrukcja jak to zrobic,
    > tekst oswiadczenia i inne wskazowki.

    tak wlasnie skladam do Urzedu Wojewodzkiego, tylko szukalam na ich stronie i
    nic nie znalazlam na temat ktory mnie intersuje, a Ty gdzie widzialas te
    informacje ???
    bylabym Ci wdzieczna za informacje

    ONka