PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ostrzezenie przed forum www.polacy.strefa.pl

  • 1. Data: 2003-11-25 18:46:48
    Temat: Ostrzezenie przed forum www.polacy.strefa.pl
    Od: "UWAGA" <a...@o...pl>

    Dzien dobry wszystkim
    Od dluzszego czasu byłem uczestnikiem tamtego forum, pod nickiem sdaf 222
    zadawalem pytania, niejednokrotnie &#8222;wkurzajac&#8221; niektórych administratorow
    tego
    forum (uwazam ze prawdziwe forum to nie tylko osoby odpowiadajace, ale także
    pytajace), choc moje pytania były w miare normalne (można ocenic samemu,
    wchodzac na tamto forum, nie bierzcie powaznie pytania &#8222;kto zabil generala
    Sikorskiego&#8221;, bo w nim ukrywa się oczywista szczypta ironii)
    Pewnego dnia poruszylem jak widze temat tabu, a mianowicie domniemana
    wspolprace niektórych moderatorow z posrednikiem sprzedajacym kursy jezykowe w
    Wielkiej Brytanii, Londynskimi Szkolami Jezukowymi (www.lsj.com). Z miejsca
    zostalem wyzwany od upierdliwcow, a na moje nawolania, żeby napisali, ze nie
    wspolpracuja z zadnym posrednikiem, usuneli mnie z forum (dyskusja do
    obejrzenia pod linkiem:...oj już widze ze ja zdjeli z forum).
    Oczywiście blokada obejmuje tylko nazwe uzytkownika (nie można zablokowac
    mojego IP, gdyz mam je przydzielane dynamicznie, poza tym mogę się zawsze
    przejsc do jednej z tysiaca kawiarenek), dlatego tez dalej, choc pod innym
    nickiem będę poruszal tam niewygodne dla niektórych tematy. Dodam tylko, ze
    zostalem wyrzucony z ich forum calkowicie bezpodstawnie (jeśli brac pod uwage
    ich regulamin), nie wypisywalem zadnych OFICJALNIE zakazanych regulaminem
    forum, jak tez &#8222;zasadami wspolzycia spolecznego&#8221; tresci.
    Pisze to wszystko dlatego, ze slowo &#8222;posrednik&#8221; wywoluje u mnie wszelkie
    negatywne, wrecz alergiczne skojarzenia, ze względu na negatywne doswiadczenia
    w przeszlosci i w miare moich skromnych mozliwosci chciałbym przestrzec
    Szanownych Uczestnikow tego forum, moim zdaniem wolnego od cenzury i
    obiektywnego, przed negatywnymi konsekwencjami swych pochopnych decyzji.
    Oczywiście wiele tresci na www.polacy.strefa.pl jest bardzo wartosciowych i
    wnosi wiele wiedzy, tym niemniej ostrzegam przed wszelkimi postami
    chwalacymi &#8222;Londynskie Szkoly Jezykowe&#8221;, do uwzanego ich czytania i
    krytycznego spojrzenia.
    Być może nawet nikt z moderatorow powyzszego forum nie wspolpracuje z tym
    posrednikiem, ale zdumiala mnie nerwowa reakcja jednego z adminow na moje
    posty, jak tez same &#8222;pozytywne&#8221; informacje o LSJ i &#8222;usluzne&#8221;
    informowanie o tej
    firmie posredniczacej. Możliwe tez , ze firma jest jak najbardziej w porzadku,
    ale praktyki &#8222;dobrego pisania&#8221; przez podstawione osoby sa godne firmy
    intercen,
    w slad ktorej poszly tez m.in. TEE
    Zycze wszystkim Szanownym Forumowiczom udanych wyjazdow, krytycznego spojrzenia
    i samych dobrych decyzji
    Z poważaniem