PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaka placa

  • 1. Data: 2003-11-26 09:26:54
    Temat: jaka placa
    Od: "a...@w...pl" <a...@W...gazeta.pl>

    Witam i prosze o rade .
    Mam propozycje pracy w firmie handlowej (komputery i urzadzenia peryferyjne)
    moja praca polegalaby na zorganizowaniu od zera i prowadzeniu sklepu
    internetowego. Mialabym prowadzic ten sklep pod katem handlowym i
    marketingowym -grafika zajmowalaby sie inna osoba. Jakie sa place na rynku na
    podobnych etatach . Jaka kwote zazadac na spotkaniu??
    Dodam jeszcze,ze mam 10 doswiadczenia zawodowwego w branzy IT.
    Etat jest w oddziale firmy w Warszawie.

    Bede wdzeczna za wszelkie informacje i rady

    Pozdrawiam i z gory dziekuje
    Anka

  • 2. Data: 2003-11-26 11:33:27
    Temat: Re: jaka placa
    Od: nontox <s...@s...no>

    > Witam i prosze o rade .
    > Mam propozycje pracy w firmie handlowej (komputery i urzadzenia peryferyjne)
    > moja praca polegalaby na zorganizowaniu od zera i prowadzeniu sklepu
    > internetowego.
    To znaczy zrobisz sklep czy zgarniesz kase a komus kazesz go zrobic
    bo watpie ze znasz php&sql.

> [...]
    > podobnych etatach . Jaka kwote zazadac na spotkaniu??
    > Dodam jeszcze,ze mam 10 doswiadczenia zawodowwego w branzy IT.
    No jezeli masz 10 letnie dosw. w IT to chyba jestes bardziej
    zorientowana w cenach niz My, to raczej ja moge Cie spytac jakie sa ceny
    w sektorze IT.

    Wlasciwie to niewiem co mialabys robic. Pewnie sklep zrobi jakis
    podwykonawca, zostaje ci tylko uaktualnianie oferty a to nawet
    przyslowaiowa pani Jadzia zrobi za 1000zl

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-11-26 16:38:43
    Od: "Ania " <a...@N...gazeta.pl>

    jesli twoja pojecie o skepie internetowym sprowadza sie tylko
    to aktualizacji cen to gratuluje....!!!

    Zreszta czemu zabierasz glos skoro on nic nie wnosi--widocznie sie nudzisz--
    moze naucz sie php&sql skoro masz tyle wolnego czasu....

    z powazaniem

  • 4. Data: 2003-11-26 16:39:55
    Od: "Ania " <a...@N...gazeta.pl>

  • 5. Data: 2003-11-26 23:21:54
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Wed, 26 Nov 2003 16:38:43 +0000 (UTC)
    "Ania " <a...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Zreszta czemu zabierasz glos skoro on nic nie wnosi--widocznie sie
    > nudzisz-- moze naucz sie php&sql skoro masz tyle wolnego czasu....

    a Twoja wypowiedz cos wniosla?
    Nic.

    Kolega ma racje o tyle, ze jesli faktycznie siedzisz w branzy IT 10 lat
    to rzeczywiscie zastanawiajace jest, ze pytasz sie ludzi tutaj o ceny i
    stawki na takie rzeczy.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun