PracaGrupypl.praca.dyskusjejak przekonać szefową żeby regularnie płaciła ? › jak przekonać szefową żeby regularnie płaciła ?
  • Data: 2005-04-21 14:30:57
    Temat: jak przekonać szefową żeby regularnie płaciła ?
    Od: "R.A.M." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę o pomoc w następującym problemie - nie wiem co z tym zrobić.
    Wynajmuje u mnie w domu pokój pewien informatyk - pracownik kafejki
    internetowej, któremu szefowa płaci bardzo nieregularnie, np. z
    kilkumiesięcznym opóźnieniem, mimo że swoje obowiązki wykonuje poprawnie - po
    prostu szefowej nie zależy na kafejce, pewnie nawet czasem myśli o jej
    likwidacji. Jak pomóc w tej sytuacji temu informatykowi przekonać szefową żeby
    mu regularnie płaciła - bo tylko wówczas istnieje możliwość wynajęcia mu
    pokoju (nie ja jestem formalnym właścicielem mieszkania, nie ja formalnie o
    tym decyduję). Nikt na tego informatyka nie narzeka, a jednak ona mu płaci z
    opóźnieniem.
    Proszę o pomysł jak przekonać szefową.
    W razie potrzeby dostarczę dodatkowych informacji.
    Dziękuję.
    (RAM)