PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak ??? Wszyscy Święci -JAK!

  • 1. Data: 2004-06-07 19:23:59
    Temat: jak ??? Wszyscy Święci -JAK!
    Od: "Hitir" <h...@i...pl>

    Od jakiegoś czasu próbuje umieścić ogłoszenie o pracę na pl.praca.oferowana
    i niestety mi się to nie udaje. Czy jest ktoś kto wskażę mi miejsce gdzie
    mogę poczytać na temat jakie warunki trzeba spełnić aby można było wystawić
    tam ogłoszenie.

    H...@i...pl

  • 2. Data: 2004-06-07 22:58:27
    Temat: Re: jak ??? Wszyscy Święci -JAK!
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com>

    http://www.google.pl/search?q=pl.praca.oferowana+faq
    &ie=UTF-8&hl=pl&lr=

    google Twoim przyjacielem

    i pierwsze trafienie

    http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

  • 3. Data: 2004-06-08 06:48:29
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    olej to stary i napisz tutaj, to nie jest moderowane a normalni ludzie
    czytaja obie grupy

    historie umieszczania ogloszen sa az nudne

    zawsze pojawia sie pytanie czy to jest usenet czy moze uselessnet

    pozdrawiam :-)

  • 4. Data: 2004-06-08 11:41:42
    Od: "Matijaz" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl> napisał w wiadomości
    > olej to stary i napisz tutaj, to nie jest moderowane a normalni ludzie
    > czytaja obie grupy
    >
    > historie umieszczania ogloszen sa az nudne
    >
    > zawsze pojawia sie pytanie czy to jest usenet czy moze uselessnet

    No i dobrze, ze ktos to moderuje. Dlaczego kanony maja obowiazywac tylko
    kandydatow do pracy. Ogloszenie tez powinno byc czytelnie i poprawnie
    napisane. Jezeli pracodawca nie umie zamiescic ogloszenia, to czy warto w
    ogole wysylac do niego swoje CV ?? ;PPP

    Pozdro
    Matijaz