PracaGrupypl.praca.dyskusjejak KURWA można! › jak KURWA można!
  • Data: 2004-03-21 22:24:05
    Temat: jak KURWA można!
    Od: "faktonik" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Szanowni Panstwo,

    >Wszystkie media zajely sie juz "nowymi" wiadomosciami, a my wciaz nie
    mozemy pogodzic sie ze smiercia >ponad 200 osob w Madrycie, tym bardziej, ze
    to byla smierc bez sensu.
    >Najgorsze uczucie - bezsilnosc - pozostaje z nami.
    >Swiat biegnie dalej... dlatego nasz serwis nadal dziala i zaprasza.......

    ZA TAKIM NAGŁÓWKIEM DOSTAŁEM LINKA DO JAKIEJŚ
    gównianej agencji promocyjnej z popieprzonej Warszawki !
    To świeżo wyszkolone gówniarstwo od marketingu mając o sobie świetne
    mniemanie
    doprowadza mnie do szewskiej pasji, czy Wam w tych łbach poza chciwością do
    kasy już nic sie nie telepie !!