PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile czasu na prace

  • 11. Data: 2004-01-23 18:19:10
    Temat: Re: ile czasu na prace
    Od: "ZyX" <t...@w...pl>

    Witam,

    "Payk" <s...@N...icpnet.pl> wrote in message
    news:buqng3$b69$1@topaz.icpnet.pl...
    > kto z was ile srednio pracuje

    8,5 h (wliczając przerwe 15min + 30min) do 9h na co dzień.

    kilka razy zdarzylo mi sie siedziec dluzej - brak kondycji
    intelektualnej/psychicznej, z czego wynika brak efektow. szkoda czasu.

    raz w roku 24-36h na nogach (krótka drzemka - ok. 2-3h w miejscu pracy+ red
    bulle/kawa, zarelko). odsypiam to krótko, ale chodze "przymulony" przez
    nastepne 2 dni... (z reguly wolne od pracy).

    > moj kolega z pracy programista ostatnio po 16 - 20 godzin
    > ja dochedze czasami do 17 g dziennie ale srednio jest to 15
    > gdzie sie podziały przepisy bhp:)

    a gdzie zdrowy rozsadek? macie jeszcze cos z zycia poza praca? chocby sile
    na seks?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 12. Data: 2004-01-23 19:50:16
    Od: "Kilof" <k...@n...no>

> [...]
    > moj kolega z pracy programista ostatnio po 16 - 20 godzin
    > ja dochedze czasami do 17 g dziennie ale srednio jest to 15

    Sam bylem programista przez 2 lata i...
    doszedlem do wniosku, ze *niektorzy* programisci sa chyba jakos 'uposledzeni'.
    Bez urazy, ale znam przypadki, ze koles przychodzil w trakcie urlopu
    do pracy by sobie pokodowac, bo mu sie w domu "nudzi".
    Malo tego, nawet wtedy gdy nie bylo napietych terminow czesc zespolu
    siedziala po 10h w pracy.
    Oczywiscie kazdy szczerze kochal swoja prace, swojego szefa i... marne
    grosze ktore dostawal. ;-)

    Pozdrawiam,
    Kilof