PracaGrupypl.praca.szukana › handel on line

  • 1. Data: 2008-05-25 18:12:47
    Temat: handel on line
    Od: c...@g...com

    Witam, mam do zaoferowanie prace przez internet, wynagrodzenie zalezy
    od aktywnosci :) O szczegoly prosze pytac pod adresem e-mail:
    m...@g...com

  • 2. Data: 2008-05-25 18:19:01
    Temat: Re: handel on line
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    c...@g...com pisze:
    > Witam, mam do zaoferowanie prace przez internet,

    Nie. Nie masz żadnej pracy do zaoferowania.

    > wynagrodzenie zalezy
    > od aktywnosci :)

    Guzik prawda.

    > O szczegoly prosze pytac pod adresem e-mail:
    > m...@g...com

    Ale ja te szczegóły podam tutaj:

    Zostałeś wkręcony w piramidkę przy pomocy kilku idiotycznych tekstów,
    które ten co cię wkręcił nazwał "przeszkoleniem on-line". Teksty mówiły
    z grubsza o tym jak Jola z Gdańska uwierzyła i dorobiła się majątku a
    Zenek z Katowic olał sprawę i przejechał go tramwaj.

    Ty uwierzyłeś więc jeśli chodzi o tramwaje powinieneś być bezpieczny. I
    to niestety koniec zalet... bo fakt, że uwierzyłeś w stek bzdur wystawia
    tobie nie najlepsze świadectwo. Na dokładkę ów łańcuszek św. Antoniego w
    którym frajerzy przekazują sobie listę numerów kont na końcu dopisując
    swoje nie wiedzą, że taka zabawa jest z punktu widzenia skarbówki bardzo
    interesująca.