PracaGrupypl.praca.szukana › Programista z Warszawy szuka sensownej pracy. (Java i nie tylko).

  • 1. Data: 2008-05-25 13:33:09
    Temat: Programista z Warszawy szuka sensownej pracy. (Java i nie tylko).
    Od: ij <i...@n...pl>

    Programuję zawodowo od wielu lat.

    Doświadczenie zawodowe w skrócie:

    1. JAVA w tym J2EE (JSP, servlet), SWING, JDBC, DOM ... (od 1997 z JDK
    1.02 aż do JDK 1.5 obecnie);
    2. PERL w tym: CGI, roboty sieciowe, skrypty użytkowe;
    3. JavaScript i DHTML, oczywiście;
    4. MS-Access i VBA;
    5. COBOL (5 lat);
    6. C (the ANSI standard C - około 10 lat);
    7. relacyjne bazy danych, SQL, XML/XSD ...

    Co więcej:
    * Piszę czytelny kod źródłowy.
    * nie unikam komentarzy i dokumentacji (w języku angielskim).
    * Projektując trzymam się prostoty.
    * Chętnie doskonalę umiejętności, korzystam z podręczników (o ile
    można to oryginalnych) oraz dokumentacji dostępnej w Internecie.
    * Jestem otwarty na nowe technologie i rozwiązania, na przykład: RUBY,
    AOP (AspectJ) ...
    * nie mam problemów z językiem angielskim, w sprawach zawodowych;
    mam również pozytywne doświadczenie we współpracy zagranicznej.

    nie piję, nie palę ...

    Skończył się projekt, szukam nowej pracy. Czegoś sensownego. Nie
    szukam chałtur, preferuję dłuższą współpracę.

    CV (w języku polskim i angielskim) oraz inne szczegóły (opisy prac,
    referencje) i dane personalne wysyłam bezpośrednio do pracodawców.

    i...@n...pl
    GSM: +48 601 281896
    Skype: igor_j_pl

    JAVA, PERL, programmer with wide a range experience in software
    development for various areas of applications. CV and other details in
    English.
    Warsaw, Poland.
    i...@n...pl

    Programmeur de Pologne (Varsovie). Logiciels, la technologie par le
    langage JAVA (JSP) et d'utiliser le langage PERL. Les infos sur moi
    par email.
    i...@n...pl