PracaGrupypl.praca.dyskusje › firmy zajmujace sie organizacja pracy w UK

  • 1. Data: 2005-02-28 19:37:39
    Temat: firmy zajmujace sie organizacja pracy w UK
    Od: "dwnhl" <d...@n...sc>

    Witam serdecznie,
    Chialbym sie dowiedziec czy znacie solidne firmy ktore sa w stanie w 100%
    zagwarantowac mi prace wraz z zakwaterowaniem i wyzywieniem? Oczywiscie
    jestem tego swiadomy ze trzeba za to placic jednak nie chce ryzykowac jadac
    w ciemno. Z tego co znalazlem jest pewna firma: centrum
    Finansowo-Marketingowe "LIDER". Jednak zanim wplace na ich konto 650 zl
    chcialbym sie dowiedziec czy sa tego warci.
    Za wszelkie informacje bede wdzieczny.
    Nie wiem czy nie pomylilem grup pytajac na prace 'oferowana' czy szukana
    jednakze nie szukam teraz pracy tylko cche sie dowiedziec o solidnosci
    takich firm.

    Pozdrawiam.
    DwnhL