PracaGrupypl.praca.dyskusjefirmy wysyłające pielęgniarki do Włoszech › firmy wysyłające pielęgniarki do Włoszech
  • Data: 2003-04-02 20:04:56
    Temat: firmy wysyłające pielęgniarki do Włoszech
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam grupowiczów czy może wiecie coś na temat firmy z Łodzi ATB Serwice
    która zajmuje się wysyłaniem pielęgniarek do Włoch. Ale wiem że są firmy
    które robię ludzi w butelke obiecują przce organizują szkolenia niby przez
    nich sponsorowane ale okazjuje się po podpisaniu umowy trzeba wpłacić
    15000zł kaucji. Po każdym etapie kursu zalicza się go w razie niezaliczenia
    trzeba zapłacić 150 zł, i dopiero po zaliczeniu całego kursu który kończy
    się jak twierdzą kursem państwowym czekać na zgłoszenie się do pracy we
    włoszech. Przedstawiłem tylko tak pobieżnie ich warunki , dlatego mam
    pytanie może ktoś z grupowiczów wie coś na ten temat lub słyszał, byłbym
    wdzięczny za jakąkolwiek informacje.
    pozdrowienia
    Toms