PracaGrupypl.praca.dyskusjefirmy wysyłające pielęgniarki do Włoszech › Re: firmy wysyłające pielęgniarki do Włoszech
  • Data: 2003-04-03 05:37:58
    Temat: Re: firmy wysyłające pielęgniarki do Włoszech
    Od: "Irek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > witam grupowiczów czy może wiecie coś na temat firmy z Łodzi ATB Serwice
    > która zajmuje się wysyłaniem pielęgniarek do Włoch. Ale wiem że są firmy
    > które robię ludzi w butelke obiecują przce organizują szkolenia niby przez
    > nich sponsorowane ale okazjuje się po podpisaniu umowy trzeba wpłacić
    > 15000zł kaucji. Po każdym etapie kursu zalicza się go w razie
    niezaliczenia

    Po pierwsze sprawdz czy firma wyslajaca ma kontakt z UP, poniewaz wszystkie
    LEGALNE wysylanie pracownikow do pracy na obczyznie jest u nich rejestrowane
    i z ich kasy organizowane sa wszelkie kursy. Czyli szkolenie masz za darmo.
    Jezeli jest inaczej smialo zglos firme werbujaca do prokuratury.
    pozdrawiam
    Irek