PracaGrupypl.praca.dyskusje › ekwiwalent - po jakim czasie

  • 1. Data: 2002-07-30 17:31:28
    Temat: ekwiwalent - po jakim czasie
    Od: "mesg" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy ktos z Was wie, po jakim czasie od momentu rozwiazania umowy o prace,
    pracodawca musi wyplacic pracownikowi ekwiwalent za urlop? Dziekuje za
    odpowiedz.
    Pozdr.
    m.

  • 2. Data: 2002-07-30 18:03:24
    Temat: Re: ekwiwalent - po jakim czasie
    Od: "budowa-2" <b...@n...pl>

    Użytkownik "mesg" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy ktos z Was wie, po jakim czasie od momentu rozwiazania umowy o prace,
    > pracodawca musi wyplacic pracownikowi ekwiwalent za urlop? Dziekuje za

    Moim zdaniem jak najszybciej czyli na przyklad z ostatnia wypłatą.
    W przeciwnym wypadku bedzie kłamał, gdy napisze w świadectwie, że wypłacono.

    mat

  • 3. Data: 2002-07-30 18:49:32
    Od: "mesg" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "budowa-2" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem jak najszybciej czyli na przyklad z ostatnia wypłatą.
    > W przeciwnym wypadku bedzie kłamał, gdy napisze w świadectwie, że
    wypłacono.

    > mat

    Heh.. Czyli przespalam?:( W polowie miesiaca zostala rozwiazana ze mna umowa
    o prace. Bylam przekonana, ze ekwiwalent dawno lezy sobie na koncie, a tu
    nic. Minelo juz 7 dni, zeby odwolac sie w celu sprostowania swiadectwa
    pracy... Co moge w tej sytuacji zrobic?
    m.

  • 4. Data: 2002-07-30 20:43:52
    Od: "Gal Anonim :\)" <a...@p...onet.pl>

    > Moim zdaniem jak najszybciej czyli na przyklad z ostatnia wypłatą.
    > W przeciwnym wypadku bedzie kłamał, gdy napisze w świadectwie, że
    wypłacono.

    > mat

    Nie bedzie klamal, bo na swiadectwach pisze sie pieniadze naliczone.
    Podobnie jak w PIT-ach, pracodawca ma klopoty finansowe i nie placi ci
    wynagrodzenia, w picie do US jednak pisze ze zaplacil. Codzi o to, ze wtych
    dokumentach wykazuje sie kwoty naliczone, nie zaplacone.

  • 5. Data: 2002-07-30 20:51:05
    Od: "Gal Anonim :\)" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > o prace. Bylam przekonana, ze ekwiwalent dawno lezy sobie na koncie, a tu
    > nic. Minelo juz 7 dni, zeby odwolac sie w celu sprostowania swiadectwa

    Napisac do bylego pracodawcy oficjalne pismo o zaplate ekwiwalentu (to, ze
    minelo 7 dni na odwolanie w sprawie swiadectwa nie zwalnia go z obowiazku
    uregulowania w stosunku do Ciebie zaleglych naleznosci), i zlozyc do sadu
    pracy poze o wyplate zaleglego wynagrodzenia/ekwiwalentu. Pozew jest wolny
    od oplat, wiec nie masz nic do stracenia, tylko dlugo sie czeka (ja w Waie
    czekam od lutego - termin rozprawy w listopadzie). Jezeli masz duze
    roszczenia a firma cienko przedzie mozesz zlozyc tez wniosek o
    zabezpieczenie powodztwa na majatku firmy itp.

    Powodzenia (czytaj - obys nie musiala sie po sadach ciagac)